Natječaj je osmišljen s ciljem promocije i isticanja prednosti i koristi ambalaže kao važnog sredstva zaštite, promocije i identifikacije proizvoda, a već petnaest godina organizira ga Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus. Natječajem se ujedno želi naglasiti nužnost kvalitativnih pomaka u promišljanju vizualnog identiteta ambalaže, grafičkog i industrijskog dizajna, ekoloških svojstava ambalaže te cjelovitog doprinosa zaštiti okoliša iz aspekta gospodarenja ambalažom i ambalažnim otpadom.
Kao najbolje ovogodišnje rješenje pokazalo se poklon izdanje Chiavalon maslinovog ulja agencije Bruketa&Žinić&Grey, a svoje zadovoljstvo ne skriva ni sama obitelj Chiavalon, jedni od najnagrađivanijih proizvođača ekstra djevičanskih maslinovih ulja u Hrvatskoj.
- Jako smo zadovoljni što osim nagrada za kvalitetu naših proizvoda stručna javnost prepoznaje i trud koji ulažemo u njihov dizajn. Ova je nagrada plod dugogodišnje suradnje s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i kao takva zasigurno slavi i prijateljstvo koje svih ovih godina traje s ljudima iz agencije. Zahvaljujem cijeloj ekipi što svaki put našu viziju znaju pretočiti u rješenje koje prepoznaje i struka - izjavio je ovim povodom Tedi Chiavalon.
Sama ideja pri dizajniranju nagrađene ambalaže bila je snažnije komunicirati porijeklo maslinovih ulja i spoj tradicije, suvremene tehnologije i umjetnosti proizvodnje. Ovo posebno poklon izdanje ambalaže Chiavalon maslinova ulja inspirirano je upravo tradicionalnom arhitekturom i umjetnošću u Istri, filmom, glazbom i vodnjanskim muralima, spajajući povijesno i suvremeno nasljeđe. Agenciji Bruketa&Žinić&Grey ovo je sedma Cropak nagrada, a druga za suradnju s Obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvom Chiavalon iz Vodnjana.
Foto: Jelena Mihelčić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....