Portali za crowdfounding već neko vrijeme iznimno su popularan način na koji kreativci i “obični” ljudi mogu skupiti novac za svoj projekt. Funkcioniraju na jednostavan način: potrebno je ukratko predstaviti ono za što želite sakupiti novac (najbolje tekstom, fotografijama i videom), odrediti željeni iznos i rok u kojemu se mora prikupiti, i dodati proizvode i nagrade za one koji vas financijski podrže.
Ako za ciljanu svotu kampanje nedostaje samo jedan dolar, projekt neće biti realiziran
Većina radi po principu “sve ili ništa”, dakle, ako vam fali dolar do zadane svote u odabranom vremenskom okviru, projekt neće proći. Postavlja se pitanje zašto dati novac za nešto što još nije napravljeno? A odgovori su razni, kao prvo, tu su dobre nagrade i proizvodi, zatim podrška prijateljima, oduševljenje nekom idejom, a velik je faktor i podržavanje nečijeg sna. Iz tog razloga na takvim stranicama ima najviše projekata koji se vrte oko tehnologije i dizajna te umjetnosti. Broj jedan drži portal Kickstarter osnovan 2009. godine na kojem se dosada “zavrtilo” više od 500 milijuna dolara!
Ako želite podići neki vlastiti projekt postupak registracije prilično je jednostavan, ali postoji mala “caka”. Ako ste iz Hrvatske, za Kickstarter morate imati nekoga u Americi preko koga ćete odraditi čitavu priču. Ako vam je to ipak prekomplicirano, probajte sa sličnim stranicama prilagođenima europskom tržištu kao što su Rocket Hub ili Indiegogo. U duhu cijele ove priče upoznajemo vas s deset najsimpatičnijih projekata za dom s Kickstartera.
Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!
Foto: kickstarter.com
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....