ŠTO JE OVO?!

Fanovi zgroženi: Poznati pjevač promovira ‘smiješnu‘ zdjelu, a tek kad čujete cijenu...

Troye Sivan

 ANGELA WEISS/AFP/PROFIMEDIA

Australski pjevač Troye Sivan našao se na meti kritika jer je na društvenim mrežama promovirao svoj novi proizvod, nastao u sklopu brenda za uređenje doma i mirise pod imenom Tsu Lange Yor. Naime, na Instagramu je objavio fotografije zdjele bez dna čija je cijena 700 dolara!

Ovaj 28-godišnjak, prenosi NY Post, napisao je da je zdjela bez dna "prekrasna" te rekao obožavateljima da "živi s njom nekoliko mjeseci i to mu je doista najdraža stvar", ali je ubrzo počeo primati negativne komentare. Pratitelji su pisali kako ne postoji zdjela bez dna već je riječ o precijenjenom prstenu.

"Ovi brendovi slavnih svaki put postaju sve smješniji i odvratniji", napisao je jedan korisnik Instagrama.

"Siguran sam da će netko ovaj komad smatrati ‘umjetničkim‘... samo naprijed. Platite ga 700 dolara. Nije me briga na ovaj ili onaj način, ali ovo je konzumerizam na najvišoj razini gluposti", napisao je drugi.

Na službenom profilu brenda Tsu Lange Yor navodi se kako je zdjela izrađena od reciklirane legure mesinga, dolazi u dvije veličine: manja, koja stoji 196 dolara, namijenjena je za ključeve, novčanik, slušalice i slične osobne stvarčice, a veća, s cijenom od 718 dolara, za voće i povrće. Nastale su u suradnji s umjetnikom i produkt-dizajnerom Joelom Adlerom. Ni te objave nisu prošle bez kritika.

"Uvjeren sam da je ovo neka vrsta društvenog eksperimenta da se vidi koliko su ljudi duboko u konzumerizmu, da zapravo troše novac na ovo...", napisao je jedan korisnik.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. studeni 2024 04:53