Nova dizajnerska atrakcija iz Hrvatske koja se u kratkom roku predstavila i oduševila svijet, brend Metoda, trenutačno se predstavlja domaćoj publici na 10. izdanju Zagreb Design Weeka na Zagrebačkom velesajmu.
Jedinstvena je to prilika za sve koji su htjeli vidjeti i opipati njihov namještaj uživo da to i učine (Zagreb Design Week završava 1. listopada) jer, podsjetimo, brend Metoda još uvijek nema showroom u kojem bi potencijalni kupci to mogli učiniti kada god to požele. Metoda je na prošlogodišnjem izdanju ovog festivala imala premijeru, a sada se ovaj premium brend iskusnog proizvođača namještaja sa 70-godišnjom tradicijom, tvrtke Spin Valis iz Požege, vraća u velikom stilu i pokazuje svoj raskošan asortiman, puno veći od prošlogodišnjeg. Naime, Metoda je, vrijedi spomenuti, pod jednim okriljem okupila crème de la crème hrvatskog produkt dizajna, najpoznatije hrvatske dizajnere, redom: Numen/For Use, Grupu, Regular Company, Simona Morasija Piperčića, Thinkobjects, Nevena i Sanju Kovačić iz Neisaka te Mladena Orešića, profesora Studija dizajna. Projekt je pokrenut uz pomoć fondova EU, a reakcije publike i struke od samih su početaka pune superlativa, što ovaj mladi brend definitivno i zaslužuje jer je trenutačno sinonim za najbolje od dizajna Made in Croatia.
Štand Metode na Zagreb Design Weeku prostire se na 100 četvornih metara i jednako je impresivan kao i onaj kojim su se predstavili u Parizu na nedavno održanom uglednom sajmu Maison & Objet (od 7. do 11. rujna). Dizajn štanda nosi temu Racionalno & Iracionalno, potpisuje ga studio Neisako, a predstavlja kolekciju Metodinih stolova, stolica i komoda od masivnog drva. Tu su stolice Doma (Neisako), Transom (Simon Morasi Piperčić), Dimensia+ (Mladen Orešić), Patrona (Grupa), Greta (ThinkObjects), Wood Alien (Numen/ForUse) i Joi (Regular Company), zatim stolovi Dimensia+ (Mladen Orešić) i Travolta (Numen/ForUse), ležaljka Potka (Neisako) te komoda Elude (Simon Morasi Piperčić).
- Ova je izložba stigla s nedavne prezentacije u Parizu, a riječ je o kolekciji stolova, stolica, komoda i polica izrađenih poglavito od hrasta, rafinirane površinske obrade u nijansama od natura do živopisnih kolorita. Nastupom na Zagreb Design Weeku Metoda označava pripadnost domaćem dizajnerskom stvaralaštvu, naglašavajući važnost sinergije industrije i dizajna u svrhu kreiranja proizvoda veće konkurentnosti kroz veću dodanu vrijednost - kažu iz brenda.
Brend Metoda, baš kao i u Parizu, i ovdje u Zagrebu predstavlja svoju kolekciju kroz dva različita lica istih proizvoda, smještenih u kontrastne interijere. Ideja je ove prezentacije prikazati transformativni karakter proizvoda od masivnog drva i metala koji se postiže različitim površinskim obradama, od prirodnih tonova drva do raznolike palete boja.
Visoka kvaliteta dizajna i proizvodnje, besprijekoran dizajn i uvijek dobrodošla jednostavnost ono su što je zapelo za oko posjetiteljima Zagreb Design Weeka već prvi dan.
- Nabrojani renomirani hrvatski produkt dizajneri dizajnirali su kolekciju Metode, udahnuvši originalan i inovativan duh mladom dizajn brendu. Iskustvo ovog projekta je eksperimentiranje najsuvremenijim tehnologijama od mehaničke odrade drva do savijanja masiva hrasta te osmišljavanje novih spojeva i alata u suradnji s drvnim inženjerima iz požeškog Spin Valisa koji stoji iza brenda, ali i korištenje vještina starijih majstora. Svaki od dizajnera posjeduje svoj karakterističan senzibilitet te snažan izričaj i upravo je to u kreiranju kolekcije podržano kao svojevrsno bogatstvo - ističu iz brenda.
Metoda se dosad dva puta uspješno predstavila na milanskom Tjednu dizajna u prostoru Superstudio Show, sajmu namještaja Imm Cologne (Njemačka), a nakon pariškog Maison&Objeta prisustvovat će i na drugim uvaženim europskim sajmovima do kraja godine. Metoda je već nagrađena i posebnim priznanjem Hrvatskog dizajnerskog društva, odnosno na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22 u kategoriji Cjeloviti projekt/proizvod prošle godine.
Naziv projekta: Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN/Naziv korisnika: Spin Valis d.d./Ukupna vrijednost projekta: 118.635.689,57 HRK/ 15.745.661,90 EUR/EU sufinanciranje projekta: 60.233.713,38 HRK/7.994.387,60 EUR
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji sa Spin Valisom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....