Archiproducts Design Awards

Hrvatska tapeta Josipe Maras ponovno proglašena najljepšom na svijetu!

Tapeta Žitna polja

 Studijo Wallart

Hrvatska tapeta s potpisom Josipe Maras treću godinu zaredom proglašena je najljepšom na svijetu! Naime, prošlog je tjedna u Milanu, prijestolnici mode i dizajna, održana dodjela nagrada u sklopu najprestižnijeg natjecanja dizajna, Archiproducts Design Award, gdje je tapeta Žitna polja okrunjena titulom za najljepšu završnu oblogu.

“Žitna polja imaju posebno mjesto u mom srcu budući predstavljaju simbol rada, zajedništva i plodnosti slavonskih polja. Zbog svoje duboke simbolike inspirirale su me prenijeti svijetu priču o borbi i upornosti hrvatskog čovjeka. Ovo djelo posvećeno je svim žitnim poljima koja su hranila generacije za generacijama", izjavila je Josipa Maras, osnivačica tvrtke Studijo Wallart.

image

Josipa Maras, osnivačica tvrtke Studijo Wallart

Studijo Wallart

Svaka tapeta pažljivo je osmišljena i oslikana rukom. Osim vrhunskih materijala i tehnologije izrade, tržištu su se nametnuli personaliziranim tapetama i tako pokrenuli cijelu jednu novu industriju u svijetu dizajna. Prošle godine cjelokupan proizvodni proces stavili su pod isti krov i pokrenuli prvu hrvatsku tvornicu zidnih tapeta. Danas Studijo Boutique Factory, novi poslovni kompleks obitelji Maras, objedinjuje sve faze proizvodnje zidnih tapeta - od idejnog koncepta, dizajna, razvoja i proizvodnje.

“Uspjeli smo se pozicionirati na globalnom tržištu kroz izvorne vrijednosti koje svakodnevno živimo. Danas smo prisutni u gotovo dvadeset zemalja, rastemo i širimo se na zapadna tržišta. Hvala Archiproducts Design Award na nagradi treću godinu za redom. To je ogromna stvar i za vodeće svjetske firme u svijetu opremanja interijera, a nama iz malih zemalja, poput Hrvatske, samo je dokaz da se ne treba bojati svojih snova", rekla je Josipa Maras.

image

Tapeta Žitna polja

Studijo Wallart

Izvrsnost Studijo dizajna potvrdio je stručni žiri sastavljen od 40 vodećih stručnjaka u svijetu arhitekture i dizajna. Žiri kod ocjenjivanja u obzir uzima koncept, dizajn, vrijednost brenda, inovativnost, estetiku, semantiku, funkcionalnost proizvoda te održivost proizvoda. Svaki član žirija interpretirao je znakove suvremenosti u smislu estetike i sadržaja, poštujući sposobnost definiranja i postizanja najbolje ravnoteže između istraživanja i kreativnog procesa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2024 09:43