U Zagrebu je održana završna prezentacija EU projekta Cekom Spin, čiji je jedan od značajnih rezultata kolekcija dizajniranog namještaja Metoda. Konferencija se održala u novom izložbeno-prodajnom salonu Bjelin grupacije u Zagrebu, u Radničkoj ulici 177.
Kolekcija Metode nastala je kroz proces razvoja inovacija u suradnji s iskusnim hrvatskim produkt dizajnerima: Neisako, Simon Morasi Piperčić, Numen/ForUse, Grupa, Regular Company, Mladen Orešić i ThinkObjects.
O iskustvu, izazovima i rezultatima EU projekta Cekom Spin govorili su redom Zdravko Jelčić (Predsjednik Uprave Spin Valisa do 2020.g.), Marko Šilinger (voditelj EU projekata iz tvrtke Dyvolve), Stipo Jelušić (voditelj projekta Cekom Spin), Robert Žulj (Predsjednik Uprave Bjelin Hrvatska) i Marija Jelčić Markanović (brend menadžerica Metode).
Cekom Spin uvelike je pomogao kako nositelju tako i partnerima projekta da spoznaju nove informacije o razvoju novih, konkurentnih proizvoda za nova tržišta. Bez potpore u sufinanciranju projekta kroz Europski fond za regionalni razvoj, nositelju projekta tvrtki Spin Valis, bilo bi jako teško postići ovakve proizvode i širu sliku. Stipo Jelušić, voditelj projekta Cekom Spin na svojoj je prezentaciji istaknuo: "Kroz projekt Cekom Spin bila je namjera razviti inovativne proizvode namještaja iz masivnog drveta, ali i u kombinaciji s drugim materijalima. Nisu sve planirane inovacije uspjele, što je bilo i za očekivati jer se radi o procesu istraživanja i razvoja.
Jako puno proizvoda je imalo naglasak na savijanju masivnog drva hrasta. Tu se radilo većinom o stolicama gdje se sa inovativnim savijanjem drveta te upotrebom novih tehnologija, koje su nabavljene kroz projekt CEKOM SPIN, dolazilo do ergonomski jako udobnih stolica. Stolice su jako udobne unatoč tome što su sjedalo i naslon bili izrađeni od masivnog drveta.
Upotrebom drugih materijala također su se dobili proizvodi koji su inovativno razvijeni. Korištenjem filca, netkanog tekstila, uspjeli smo razviti novi sistem otvaranja vrata komoda. Radi se o kliznim vratima komode. To je bilo moguće korištenjem više vrsta materijala (filc, drvo, metal). Naravno nisu inovacije uspjele prvim pokušajem. Ponavljanje je majka znanja te svakom greškom sve nove verzije inovacije su unapređivane. Isto se dobivalo i komentarima posjetitelja na sajmovima. Komentare posjetitelja se uzimalo kao konstruktivnu kritiku te se, ako je bilo moguće, implementiralo u unaprjeđenje prikazanih inovacija na proizvodima.
Marija Jelčić Markanović, brend menadžerice Metode izjavila je da na početku projekta Cekom Spin nije bilo govora niti spoznaja da će se formirati novi brend.
- Razvojem proizvoda kroz sedam kategorija, tj. aktivnosti istraživanja i razvoja, moglo se prema idejnim rješenjima dizajnera uočiti veliki iskorak u odnosu na postojeći asortiman nositelja projekta. Kako se radilo s priznatim dizajnerima s našeg područja, te im se dala sloboda kod razvoja dizajna proizvoda, to je bilo i za očekivati. Već kod prvih nastupa na međunarodnim sajmovima dobile su se pozitivne reakcije posjetitelja na tada prikazane proizvode. Tada se polagano krenulo, u razgovoru s dizajnerima i partnerima projekta, razmišljati o formiranju nečega novoga kroz što bi mogli živjeti novi proizvodi razvijeni u Cekom Spin projektu. Tako je nastala Metoda, kao rezultat aktivnosti Cekom Spina – objasnila je Marija Jelčić Markanović.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....