Iva Brajković godinama je radila kao prevoditeljica, ali s vremenom je prestala osjećati strast prema tom poslu. S obzirom na to da je u njoj dugo tinjala kreativna iskra, koja nije imala prilike doći do izražaja na radnome mjestu, u slobodno je vrijeme počela razvijati vlastite ideje koje je pretvorila u brojne personalizirane poklone za vrtićke i školske rođendane na koje su išla njezina djeca.
Prijelomni trenutak
Htjela je, kaže, da prijateljima poklanjaju drugačije poklone. A ujedno je imala i velik broj uspomena na najranije korake svoje djece, koje je htjela čuvati na posebnome mjestu. Nakon izvrsnih reakcija odvažila se svijetu pokazati svoj hobi koji je ubrzo prerastao u brend Pčelica Iva.
Prvo je izrađivala okvire za fotografije i čuvanje narukvica iz rodilišta, a uz poticaj kupaca širila je ponudu. No, prije nego što je skupila hrabrost za zaokret u karijeri te iskoračila u digitalni svijet, ostavljajući vlastitu agenciju za prevođenje i upisujući digitalni marketing u Algebri, proučila je sve o grafičkom dizajnu, softverima, digitalnom marketingu, ali i istražila tržište.
- Moja je ideja bila raditi najpoželjnije poklone za bebe i djecu. Znala sam da postoje već brojni brendovi personaliziranih poklona, ali ja sam zamislila da moji proizvodi budu upečatljivi, da izazovu oduševljenje kod osobe koja prima, ali i koja daje poklon, da čuvaju uspomene na najljepše trenutke u životu - kaže. Uskoro je došla na ideju personaliziranih jaslica u okviru.
- Pokušala sam riješiti "problem" jaslica u obitelji s malom bebom jer je moj sin upravo propuzao. A znate kakve su bebe, sve diraju i stavljaju u usta. Osmislila sam obiteljske jaslice u okviru koji možete staviti na policu i spriječiti da ih se beba dočepa. Dodala sam lampice i dobila uistinu čaroban božićni ukras - kaže.
Od Zagreba do Graza
I to je, ističe, bio jedan od prijelomnih trenutaka. Naime, kad je objavila jaslice na svojem Instagram profilu, u jednoj je večeri dobila desetke narudžbi.
- Tad sam shvatila da želim biti samo Pčelica Iva, da sam uspjela svoju strast pretvoriti u biznis - kaže. Otad su prošle dvije godine, a njezin brend danas nudi personalizirane okvire za trudnice i bebe, za krštenja, vjenčanja, prve pričesti, rođendane... Osmislila je i okvir s lampicama, koji služi kao noćno ambijentalno svjetlo.
- Najviše okvira s lampicama radim za malce koji se boje mraka. Sjajna mi je spoznaja da moji okviri pružaju sigurnost i čuvaju od ružnih snova. Čak su mi neke mame javile da su njihovi malci počeli spavati u svojim krevetima zahvaljujući mojim okvirima - kaže Iva.
U početku je radila u svojem dnevnom boravku, no kako je s vremenom repromaterijalima zatrpala cijeli dom, pokazala se potreba za unajmljivanjem radionice blizu kuće. Također, u početku je sramežljivo u Ikei kupovala nekoliko okvira Ribba, nadajući se da će netko prepoznati što radi i naručiti koji okvir.
S vremenom je počela kupovati po nekoliko kutija okvira, naručivala ih iz Beograda kad bi ih u zagrebačkoj robnoj kući nestalo, a po njih je čak putovala i u Graz. A onda je ovog ljeta odlučila sama izrađivati okvire. Kupila je strojeve i materijal te krenula u avanturu.
- Izrađujemo ih od punog lameliranog drva, s prednjim staklom. Uskoro pokrećemo i prodaju praznih okvira - najavljuje.
Cijene okvira kreću se od 230 do 270 kuna, a više pronađite na www.pcelicaiva.com.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....