Cijenjeni brački brend maslinovog ulja Brachia lansirao je Brachia Kids, prvo hrvatsko maslinovo ulje namijenjeno djeci vrtićkog i osnovnoškolskog uzrasta.
- Brachia Kids donosi svjež i zavodljiv okus voćnih sorti maslina iz ekološkog uzgoja s otoka Brača. Te su arome idealne da djeca zavole okus maslinovog ulja. Ovaj novi proizvod namijenjen je roditeljima koji razumiju ljekovitost i veliku nutricionističku vrijednost maslinovog ulja i žele ga uvesti u prehranu svoje djece - istaknuo je Leopold Botteri, upravitelj zadruge Brachia. Glavnu ulogu u popularizaciji konzumacije maslinovog ulja kod djece imat će i ambalaža koju potpisuju Izvorka Jurić i Jurica Kos iz Design Bureau Izvorka Jurić.
Tijelo staklene bočice djelomično je obloženo kutijom koja zajedno s crnim vrhom bočice tvori oblik bojice, a unutar nje je doista smješteno 6 bojica. Pri rastvaranju kutije otkriva se zabavna, ilustrirana bojanka
TRGOVINA UJE
- Ambalažu smo dizajnirali tako da djeci proizvod bude pristupačan, zabavan za korištenje, a ujedno i edukativan, kako bi se razvijala svijest o važnosti redovite upotrebe maslinovog ulja. Tijelo staklene bočice (0,25 dcl) djelomično smo obukli u kutiju koja zajedno s crnim vrhom bočice tvori oblik bojice, a unutar koje je doista i smješteno 6 bojica. Prilikom rastvaranja kutije otkriva se zabavna bojanka s ilustracijama drveća i listova maslina te raznih zadataka za djecu. Maslinovo ulje hrani organizam, a mozgalice i bojanka na ambalaži - hrane mozak. Zajedno čine kompletan proizvod za zdrav razvoj djeteta - objasnila je dizajnerica Izvorka Jurić.
Design Bureau Izvorke Jurić godinama radi na stvaranju identiteta kvalitetnih hrvatskih proizvoda kreirajući brendove koji postaju jedan od značajnijih elemenata hrvatske turističke ponude kod nas i u svijetu
Pored premium maslinovog ulja Brachia Maslina i najnovijeg Brachia Kids - Design Bureau Izvorke Jurić za Brachiu je dizajnirao proizvode linije Brachia sortnih ulja, ekoBrachia te Brachia&Prijatelji. Svi ovi proizvodi, pa i maslinovo ulje za djecu Brachia Kids, u Hrvatskoj su dostupni u trgovinama UJE.
UPEČATLJIVO
Design Bureau Izvorke Jurić već godinama radi na stvaranju identiteta kvalitetnih hrvatskih proizvoda kreirajući brendove koji postaju jedan od značajnih elemenata hrvatske turističke ponude kod nas i u svijetu.
Takvi proizvodi često promoviraju našu zemlju i kvalitetu naših proizvoda, znatno šire nego što je to na prvu vidljivo.
Prije nekoliko godina puno se pisalo o projektu Croatia in a Box iza čijeg brendinga stoji ovaj tim, a prošle godine i o prirodnoj kozmetici iz Like - Plasinia, koja spojem kvalitete prirodnog hrvatskog proizvoda i upečatljivim dizajnom osvaja mnoga svjetska tržišta.
Više možete saznati na www.brachia.hr i na www.izvorka.juric.biz.
Foto: Marija Gašparović, Maja Danica
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....