Linija se sastoji od daski za rezanje, spremnika za začine i prstena za ubruse, a osmislili su je Ann Pavletić i Filip Janičić iz Rijeke
Jeste li i vi na prvi pogled poželjeli imati baš sve s ovih fotografija? Mi svakako jesmo, a činjenica da se radi o hrvatskom dizajnu i proizvodnji još nas je više oduševila. Ann Pavletić i Filip Janičić iz Rijeke nisu produkt-dizajneri kako ste možda pomislili, nego su grafičke i tehničke struke, a bave se privatnim poduzetništvom. Zaslužni su i za dizajn i za razvoj linije proizvoda za kuhinju Paul Faber. Uporabna linija proizvoda branda Paul Faber (Cutting board, Shaker S&P, Spicy Lines, Napkin Ring) inspirirana je osnovnim geometrijskim oblicima. Linija se sastoji od daski za rezanje različitih veličina, spremnika za sol i papar, spremnika za začine te prstena za ubruse. Svaki proizvod izrađen je iz jednog pažljivo odabranog komada drva.
- Radi se o bukvinu i trešnjinu drvu, a svi proizvodi bojeni su certificiranim ekološkim lakom na vodenoj bazi, izrađeni kombinacijom moderne tehnologije i ručne završne obrade. Dio kolekcije (Shaker S&P, Spicy Lines) izrađen je klasičnim načinom obrade drva (rezanje, bušenje, brušenje, bojanje) te završno zaštićen ekološkim uljem - pričaju nam Ann i Filip, a nas zanima tko ili što je Paul Faber.
Alter ego
- Prilikom brendiranja razmišljali smo kako bismo unutar brenda zaokružili kompletnu priču koncepta, načina izrade te predstavili svoj rad, svoje proizvodne kapacitete i odredili jasan smjer razvoja. Tako je Paul Faber i osoba, dizajner, i brend i koncept. Paul Faber je alter ego člana kreativnog tima, on je modernist, minimalist impresioniran geometrijskim oblicima, teksturom i materijalima.
Istodobno, Paul Faber predstavlja i koncept koji cijenimo: malog proizvođača. Naime, na latinskom se malen kaže Paulus, Paulo, Paul, a proizvođač Faber. Paul Faber zamišljen je kao brand koji će se konstantno razvijati. Započeli smo s ovom linijom uporabnih proizvoda, a uskoro izlazi linija nakita, prsteni i narukvice. U planu je također i daljnji razvoj uporabne serije proizvoda, kao i razvoj ponekog komada namještaja - objašnjavaju.
Projekt je vođen idejom da pažljivo oblikovani proizvodi, izrađeni u malim serijama kombinacijom moderne tehnologije i ručne završne obrade, stvaraju značajnu razliku u kvaliteti i dojmu svakog pojedinog primjerka. Upravo taj finalni dodir unosi snažnu dozu osobnosti prenoseći emocije kao glavni pokretač procesa stvaranja. Pitamo kreativni par odakle inspiracija.
Gdje kupiti?
- Inspirirani smo bili prošlošću. Vraćajući se koracima unatrag, ponekad je lakše sagledati cjelokupnu sliku i odrediti krajnji cilj. Nekada, u vremenu kada je proizvodnja bila temeljena na kvaliteti, trajnosti, funkcionalnosti i pažljivo odabranim materijalima, stvarali su se proizvodi koji su se koristili desetljećima, a dizajn je odisao jednostavnošću. Tu smo pronašli svoju polaznu točku vraćajući dio segmenta prošlosti u svoju svakodnevicu - kažu Ann i Filip.
Proizvodi Paul Faber trenutačno su u ponudi CDSS-a, Take Me Homea, GET GET GET-a i Komo design storea u Puli. Dogovorene su još suradnje s Da’r concept storeom na Korčuli, Lux design storeom na Hvaru i još nekim dućanima koji počinju s radom u sezoni, a kreativni dvojac pregovora s još nekoliko maloprodaja.
Foto: Ann Pavletić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....