Požeškom Spin Valisu već se isplaćuje ulaganje u vrhunsku tehnologiju, dizajn i inovativne proizvode kojim transformiraju svoju 70-godišnju tradiciju proizvodnje namještaja od hrasta i bukve. Nakon prezentacije na Tjednu dizajna u Milanu i sajmu Imm Cologne u Njemačkoj ove godine, njihov mladi brend Metoda koji se pozicionira u premium segmentu namještaja, upravo se prezentira na uvaženom sajmu Maison&Objet koji se od 7. do 11. rujna održava u Parizu. Dizajn štanda nosi temu Racionalno & Iracionalno, potpisuje ga studio Neisako, a predstavlja kolekciju Metodinih stolova, stolica i komoda koje su dizajnirali iskusni domaći dizajneri: Grupa, Numen/ForUse, Simon Morasi Piperčić, Regular Company, Mladen Orešić te Neisako.
Metoda u Parizu premijerno predstavlja svoju kolekciju kroz dva različita lica istih proizvoda, smještenih u kontrastne interijere. Ideja ove prezentacije je prikazati transformativni karakter proizvoda od masivnog drveta i metala koji se postiže s različitim površinskim obradama – od prirodnih tonova drveta do raznolike palete boja. Posebnost pariškog nastupa Metode uvođenje je bisernog tona metalnih površina namještaja, kako bi se i metalni dio proizvoda uzdignuo na finoću hrasta. Interijerski koncept pariškog nastupa Metode prenosi taktilni individualni doživljaj namještaja od punog drveta koji plemenito stari te u prostor unosi sklad i ugodu.
Dojmove s prvih dana nastupa Metode na sajmu Maison&Objet prenosi Marija Jelčić – Markanović, menadžerica brenda: "Selektori sajma Maison&Objet prepoznali su kvalitetu dizajna i proizvodnje Metode, dodijelivši nam mogućnost izlaganja u okruženju vodećih svjetskih brendova namještaja, što je rijetkost za mladi brend. Posjetiteljima sajma smo novi, a svi redom su oduševljeni visokom kvalitetom dizajna i proizvodnje. Pogotovo su fascinirani da sve nosi predznak hrvatskog stvaralaštva - dizajnu hrvatskih dizajnera, našoj tradiciji proizvodnje od 70 godina, hrastu iz lokalnog okruženja tvornice te kvalitetnom konceptu brenda. U inozemstvu je također izrazito značajno da ste 100% energetski neovisni i da već imate razvijenu visoku politiku održivosti."
Zahvaljujući EU projektu CEKOM SPIN (Centar za razvoj inovativnog namještaja iz drveta) – ova slavonska tvrtka okrenula se prema kreiranju vlastitih inovativnih proizvoda u sinergiji s domaćim dizajnerima. Proizvodi su se razvili kroz niz radionica Cekom Spina kroz koje su dizajneri i drvni tehnolozi istraživali nove mogućnosti dizajna i proizvodnje namještaja od masivnog drveta.
Metoda se do sada dva puta uspješno predstavila na milanskom Tjednu dizajna u prostoru Superstudio Show, sajmu namještaja Imm Cologne (Njemačka), a nakon pariškog Maison&Objet, prisustvat će i na drugim uvaženim europskim sajmovima do kraja godine. U Hrvatskoj, odnosno Zagrebu, Metoda će nastupiti na Zagreb Design Weeku koji se održava na Zagrebačkom velesajmu od 26. rujna do 10. listopada. Podsjetimo se da je Metoda nagrađena posebnim priznanjem od stane Hrvatskog dizajnerskog društva, odnosno na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22 u kategoriji Cjeloviti projekt/proizvod prošle godine.
Naziv projekta: Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN/Naziv korisnika: Spin Valis d.d./Ukupna vrijednost projekta: 118.635.689,57 HRK/ 15.745.661,90 EUR/EU sufinanciranje projekta: 60.233.713,38 HRK/7.994.387,60 EUR
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji sa Spin Valisom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....