Vrijedne nagrade

Na međunarodnom natjecanju Design Bureau Izvorke Jurić osvojio dva zlata, srebro i priznanje

 DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/
Na 13. WOLDA natjecanje prijavljeni su radovi iz čak 33 zemlje, a međunarodni ocjenjivački sud ove godine čine ugledni dizajneri

Na ovogodišnjem međunarodnom dizajn natjecanju WOLDA 13, Design Bureau Izvorka Jurić osvojio je dvije zlatne nagrade - za dizajn logotipa Tref i redizajn znaka i logotipa Kaštil Slanica, srebrnu nagradu za redizajn znaka i logotipa Udruge Šapica te priznanje za redizajn znaka i logotipa Udruge za kreativni socijalni rad.

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIC/

Wolda (Worldwide Logo Design Award) je međunarodno natjecanje za dizajn znakova, logotipa, identiteta, tiskanica i ambalaže, a dodjeljuje se u sedam kategorija: dizajn novog znaka/logotipa, redizajn znaka/logotipa, dizajn animiranog i zvučnog znaka/logotipa, dizajn fleksibilnog identiteta, dizajn korporativnog identiteta, dizajn korporativnog identiteta uz dizajn tipografije te dizajn znaka/logotipa u kontekstu ambalaže.

Na 13. WOLDA natjecanje prijavljeni su radovi iz čak 33 zemlje, a međunarodni ocjenjivački sud ove godine čine ugledni dizajneri iz Japana, Luxemburga, Danske Nizozemske, Mađarske, Australije i USA-a.

TREF logotip - WOLDA 13 Gold Award - New logo

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/

TREF je premium lager pivo, namijenjeno mladima koji vole prirodno proizvedena pitka piva. Karte i njihova vertikalna simetričnost logično se nameću kao usmjerenje. Tako je brend dizajniran kao logotip u obliku ambigrama — dizajnirana riječ koja se čita jednako kada se okrene naopačke.

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/

Dizajn prenosi asocijacije na fraze “dobio si dobre karte”, eng. “good hand” ili “lucky deal”, a vječni optimisti kojima je čaša uvijek polupuna i u pokeru gube samo ako se dobro ne zabave, pronaći će se u sloganu “Kako god okreneš”.

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/

TIM IZA PROJEKTA

  • Klijent: Treffer pivovara
  • Design studio: Design Bureau Izvorka Jurić
  • Kreativna i art direkcija: Izvorka Jurić
  • Dizajn, fotografija: Jurica Kos

Kaštil Slanica rebrending - WOLDA 13 Gold Award - Logo redesign

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/

Kaštil Slanica je obiteljski restoran s više od 25 godina tradicije. Cilj ovog rebrandinga je definiranje novog verbalnog i vizualnog identiteta koji će komunicirati vrijednosti restorana na višem premium nivou, spajajući tradiciju s gastronomijom.

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/

Restoran se nalazi na pradjedovini obitelji, staroj tvrđavi i trgovištu solju iz 16. stoljeća, kojem se prilazilo s riječnog, morskog i kopnenog puta. Motiv znaka zadržava postojeći motiv – Kaštil, dodajući mu element asocijacije na sol – Slanica, i soljenke kao asocijacije na gastro ponudu – restoran.

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/

TIM IZA PROJEKTA

  • Klijent: Kaštil Slanica
  • Design studio: Design Bureau Izvorka Juric
  • Kreativna i art direkcija: Izvorka Jurić
  • Dizajn, fotografija: Jurica Kos

Udruga Šapica - WOLDA 13 Silver Award - Logo redesign

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/

Osnovna misija Udruge "Šapica" je skrb o životinjama, prvenstveno o psima i mačkama, te pronalaženje osoba koje bi ih željele udomiti. Redizajn vizualnog identiteta stavlja u prvi plan ljubav prema životinjama i činjenicu da bi veza sa životinjom treba trajati zauvijek.

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/

Inspiracije komunikacije proizašla je iz želje djelatnika Udruge koja se česti koristi kad se pas i njegov udomitelj upoznaju: "Nadamo se da su pronašli svog zauvijek prijatelja".

TIM IZA PROJEKTA

  • Klijent: Udruga Šapica
  • Design studio: Design Bureau Izvorka Juric
  • Kreativna i art direkcija: Izvorka Jurić
  • Dizajn: Marko Cvitković, Izvorka Jurić

Udruga za kreativni socijalni rad - WOLDA 13 Award of Excellence - Logo redesign

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/

Udruga za kreativni socijalni rad pruža podršku korisnicima kroz izazovna životna razdoblja. Poput pružanje psihosocijalne pomoći i podrške, prevencije ovisnosti i ukazivanje zdravog načina života, aktivno djelovanje u stručnom pomaganju ovisnicima u postizanju trajne apstinencije, pomoć u integraciji i edukacija osjetljivih skupina društva i sl.

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/
image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/

Redizajnom vizualnog identiteta zadržao se osnovni motiv – ruke, ali tako da su orijentirane jedna prema drugoj i zajednički tvore formu križa, komunicirajući podršku i pomoć u kriznim situacijama, što je i osnova djelovanja Udruge.

image
DESIGN BUREAU IZVORKA JURIĆ/

TIM IZA PROJEKTA

  • Klijent: Udruga za kreativni socijalni rad
  • Design studio: Design Bureau Izvorka Juric
  • Kreativna i art direkcija: Izvorka Jurić
  • Dizajn: Marko Mikičić, Izvorka Jurić

Cjelovita objava nagrađenih znakova i logotipa može se pogledati na stranicama www.wolda.org i putem WOLDA tiskanog izdanja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2024 09:20