Showroom dizajnerskog namještaja

Nova adresa za ljubitelje dizajnerskog namještaja: izložbeni salon OUTOFBOX

Outofbox želi mjenjati paradigmu da sve što je lijepo i kvalitetno u uređenju interijera treba biti precijenjeno.

INFO: showroom dizajnerskog namještaja Out Of Box
ADRESA: Ivana Cankara 11, Zagreb
WEB: www.outofbox.hr
MAIL: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
DRUŠTVENE MREŽE: Instagram @outofbox_design, Facebook @oob2018

Sjećate li se Vaše zadnje kupnje namještaja? Da li ste u konačnici našli traženo ili ste se zadovoljili polovičnim rješenjem? I koliko je cijena dirigirala vašu kupnju? U Zagrebu je otvoren izložbeni salon namještaja OUTOFBOX, gdje se kvalitetni dizajnerski komadi namještaja mogu pronaći po relativno pristupačnim cijenama, a koji bi mogao promijeniti način na koji smo do sada razmišljali prilikom opremanja naših životnih prostora. O čemu se točno radi, pitali smo direktora tvrtke Feđu Džankića.

- Kako i sam dolazim iz ove branše uvidio sam da postoji nevjerojatan industrijski i kreativni potencijal na domaćem i regionalnom tržištu koji, osim par svijetlih primjera, nije dovoljno aktiviran. Kao krajnji rezultat imamo situaciju da je domaći kupac suočen sa uglavnom generičkom i konfekcijskom ponudom koja mu je relativno dostupna ili ponudom dizajnerskih brendova namijenjenih isključivo malom krugu ljudi - kaže Džankić i naglašava kako je to paradigma koju OUTOFBOX želi promijeniti.

Ne interesiraju nas sezonski proizvodi već proizvodi od prirodnih materijala koji će trajati i imati dodanu vrijednost.

- Želimo razmišljati van okvira. Oslanjajući se na vodeće domaće i regionalne proizvođače i kreativni potencijal niza vrhunskih produkt dizajnera kako iz Hrvatske tako i iz regije i šire, želimo tržištu ponuditi novi, moderan i svjež koncept dizajn proizvoda po pristupačnim cijenama - naglašava Džankić.

U ovom brendu naglasak je na prirodnim materijalima kao što je masivno drvo, koža i kamen, te je u sve komade uložen kreativni i industrijski kapital koji ih čini bezvremenskim. Druga nit vodilja je da većina nas ima ograničene životne prostore i zato namještaj koji unosimo u stan treba biti lagan i prozračan, ali opet dovoljno dizajnerski zanimljiv da osim osnovne funkcije ona estetska bude zadovoljena.

- Mi ne želimo raditi sezonske proizvode, već one koji će trajati. Stvaramo proizvode među kojima će svatko pronaći nešto za sebe i stvoriti svoj 'dizajnerski kutak' u kojem će provoditi kvalitetno vrijeme s najmilijima - kaže Džankić.

Uređenje OUTOFBOX izložbenog salona potpisuje studio Redesign koji je i zaštitno ime jednog dijela proizvoda.

- Osnovni naglasak stavljen je na prozračnost, svježinu kao i karakteristične boje OUTFOBOX branda. Ono što daje dodatni element prostoru je igra s logotipom OUTOFBOX koji se u prostoru pretvara u simbole koji označavaju neku od tipologija proizvoda koja je izložena u našem salonu - priča direktor brenda.

Osim Sanje i Nevena Kovačića, imenima koji su dobro poznati u dizajnerskim krugovima, OUTOFBOX je prepoznat i od strane jednog od vodećih dizajn studija iz Berlina, Design Schneider koji od samih početaka suportiraju ideju, ali i potpisuju dio proizvoda.

U pripremi je niz projekata s mladim hrvatskim dizajnerima kao i proizvođačima nastavno na prve kolekcije Kit, Skala i Kolo.

- Kao rezultat tih suradnji nastale su kolekcije Kit, Skala i Kolo- sve proizvodi od masivnog drveta sa završnom ručnom obradom koja svakom kupcu garantira vrhunski proizvod. Ponosni smo na činjenicu da su projekt prepoznali i kompanija Regeneracija Zabok, Udruga Kamensko i Etno Motiv s kojima smo pokrenuli i razvili liniju tepiha Labirint kao i liniju dekorativnih jastuka Klas. U pripremi je i niz projekata sa mladim hrvatskim dizajnerima kao i proizvođačima ali neka to ostane iznenađenje - zagonetan je Džankić.

Osim Sanje i Nevena Kovačića iz Redesigna, OUTOFBOX je prepoznat i od strane jednog od vodećih dizajn studija iz Berlina, Design Schneider koji od samih početaka podržavaju ideju, ali i potpisuju dio proizvoda.

- Kao rezultat tih suradnji nastale su kolekcije Kit, Skala i Kolo; sve proizvodi od masivnog drveta sa završnom ručnom obradom koja svakom kupcu garantira vrhunski proizvod. Ponosni smo na činjenicu da su projekt prepoznali i kompanija Regeneracija Zabok, Udruga Kamensko i Etno Motiv s kojima smo pokrenuli i razvili liniju tepiha Labirint kao i liniju dekorativnih jastuka Klas. U pripremi je iniz projekata s mladim hrvatskim dizajnerima kao i proizvođačima ali neka to ostane iznenađenje - zagonetan je Džankić.

OUTOFBOX ne predstavlja samo još jedan showroom na tržištu već je prije svega dizajn platforma koja je koncentrirana na razvoj vlastitih proizvoda za uređenje interijera kao i vlastitih prodajnih kanala.

- Ne mislimo stati na ovom izložbenom salonu. Osim vlastitih proizvoda, planiramo suradnju sa proizvođačima sličnih razmišljanja kao OUTOFBOX. Stoga s ponosom najavljujem ekskluzivno partnerstvo sa kompanijom Gazzda iz Sarajeva čiji se proizvodi nalaze u našem salonu. Smatramo ih jednima od najinovativnijih u proizvodnji dizajnerskog namještaja od masivnog drveta koja se svojim modernim pristupom te laganim i prozračnim komadima odlično uklapa u svaki stan – zaključio je Džankić.

Foto: Berislava Picek/Hanza Media

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. studeni 2024 19:11