U godini u kojoj se obilježava 111. godina postojanja, nova kampanja "Let's do beautiful" pokazuje ono za što se Douglas zalaže kao beauty kompanija koja potiče raznolikost i toleranciju. Što je zajedničko upečatljivom profilu 75-godišnjakinje, ponosnom držanju žene oboljele od raka kojoj je amputirana dojka i našminkanom muškarcu?
Oni su svi dio ove marketinške kampanje koja je uvod u novi smjer. Kampanja pokazuje više od prelijepih slika - ona je sredstvo koje promiče ljepotu raznolikosti te poziva na "lijepa djela s integritetom". Ime kampanje inicira radikalnu promjenu: prelazak s čisto vanjske definicije ljepote na djelovanje temeljeno na određenim vrijednostima. Kampanja se temelji na brojnim istraživanjima koja su pokazala da su vrijednosti, ponašanje i postupci najvažniji atributi prilikom opisivanja prekrasnih ljudi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....