redefiniranje

Nova kampanja "Let‘s do beautiful" slavi raznolikost i poziva na "lijepa djela s integritetom"

 Douglas
U godini u kojoj se obilježava 111. godina postojanja, nova kampanja pokazuje ono za što se Douglas zalaže

U godini u kojoj se obilježava 111. godina postojanja, nova kampanja "Let's do beautiful" pokazuje ono za što se Douglas zalaže kao beauty kompanija koja potiče raznolikost i toleranciju. Što je zajedničko upečatljivom profilu 75-godišnjakinje, ponosnom držanju žene oboljele od raka kojoj je amputirana dojka i našminkanom muškarcu?

image
Douglas

Oni su svi dio ove marketinške kampanje koja je uvod u novi smjer. Kampanja pokazuje više od prelijepih slika - ona je sredstvo koje promiče ljepotu raznolikosti te poziva na "lijepa djela s integritetom". Ime kampanje inicira radikalnu promjenu: prelazak s čisto vanjske definicije ljepote na djelovanje temeljeno na određenim vrijednostima. Kampanja se temelji na brojnim istraživanjima koja su pokazala da su vrijednosti, ponašanje i postupci najvažniji atributi prilikom opisivanja prekrasnih ljudi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. studeni 2024 11:37