LITTLE PART OF ME

Nova modna kampanja dizajnerice Loredane Bahorić

 

Avangardne modne bajke u crnoj boji zaštitni su znak Charlija. No predstavljanje kolekcije u samo jednoj /ne/boji nije nimalo lak zadatak.

Kod Lori je crna boja duboko prisutna u DNK brenda i kod Charlija je to nešto potpuno prirodno. Prisutnost samo crne boje, koja nosi cijelu priču, toliko je snažna da vizuali djeluju upravo suprotno; gotovo ispunjeni bojom. Kolekcija je esencijalna i progresivna; minimalistička a pritom puna tihe strasti. Dinamika je dobivena kontrastnim teksturama, našivene aplikacije stvaraju dvodimenzionalan dojam, a krzno služi kao okvir osobnosti. Ženu, kako je u svojim inspirativnim pričama vidi Lori, nježno i istovremeno snažno, utjelovila je mlada Petra / Relatum.

Sinergiju između Lori/ Charlija i Mare Milin ne treba posebno naglašavati. Njihova suradnja počela je davne 2007, a ovo je 14a kampanja koju rade zajedno. Jedni od najdojmljivih vizuala, vezanih za Hr modu, proizašli su upravo iz ove tvornice snova. Sama kampanja snimala se u istom danu kad i kampanja za Spirit by T.B. te smo u jednom momentu odlučili preklopiti modele te dobili sjajne neočekivane vizuale.

Cijelu modnu priču čini savršeno i pomno odabrana ekipa stručnjaka

  • Photo_ Mare Milin
  • Asist Photo _ Milan Krkač
  • Make Up Artist _ Simona Antonović
  • Hair _ Salon Saša
  • Model _ Petra.U _ Relatum
  • Video _ Suzana Arslani
  • Asistent _ Ana Šunjić
  • Cipele _ Moda Ivana

Foto: Mare Milin

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2024 09:45