IKEA je najavila dvije nove kolekcije posvećene ugodnijem gradskom životu i održivim rješenjima koje će mladim i modernim obiteljima pomoći u optimizaciji bilo koje vrste prostora - posebno manjih - i postizanju ravnoteže za njihov redefinirani život kod kuće. Ove kolekcije stižu kao odgovor na najnovije rezultate IKEA izvještaja Života kod kuće koje istražuje kako se ljudi diljem svijeta prilagođavaju situaciji novog normalnog.
U usporedbi s prošlim izvještajem, ovaj novi donosi dozu optimizma. Većina ljudi izjavljuje kako će se više posvetiti mirnijem i sporijem ritmu života te održavati pozitivne navike koje su stekli tijekom proteklih nekoliko mjeseci. To uključuje kupnju lokalnih proizvoda, smanjenje otpada, uzgoj povrća i odabir bicikla ili šetnje umjesto drugog prijevoza.
Izvještaj također pokazuje kako će ljudi nastojati iskoristiti sav potencijal svojih prostora uvođenjem promjena koje će im pomoći u postizanju ravnoteže između posla, života i novih uloga pod istim krovom. Stvaranje zdravijeg i ugodnijeg života kod kuće bit će pogotovo važno nakon što ljeto završi te ćemo imati više vremena za odmor i punjenje baterija.
Dizajnirano da stane. Napravljeno za kretanje. Izrađeno da traje.
U prethodnih nekoliko mjeseci uvidjeli smo važnost multifunkcionalnosti i fleksibilnosti pa je tako nova kolekcija RÅVAROR dizajnirana za stvarnosti urbanog života, s predmetima koji male prostore brzo pretvaraju u pametne. Fleksibilnost i mogućnost lakog pomicanja ključne su značajke ove kolekcije koja će biti dostupna početkom rujna, a sastoji se od 20 proizvoda koji imaju više funkcija.
Među njima su i kutija za odlaganje s kotačićima koja može poslužiti i kao stolić za kavu. Klupa na kotačima je ujedno i polica za odlaganje te se može podvući ispod stola. Poslužavnik sa sklopivim nogama omogućava vam da prenesete puno stvari, jedete u krevetu ili podignete svoje prijenosno računalo i odmah stvorite stanicu za rad. Također, tu su i dnevni krevet i kauč, stolovi, mini kuhinja, otvorena rješenja za pohranu na kotačima, tekstili i rasvjeta.
Stvorena u Bangkoku, spremna za cijeli svijet
Za sve pratitelje trendova i one koji se ne boje uključiti i odvažnije nijanse u svoje domove, IKEA je dizajnirala kolekciju SAMMANKOPPLA. Riječ je o ograničenoj kolekciji proizvoda koja spaja ulični stil Bangkoka s IKEA stručnim znanjem o uređenju doma, kreiranom s tajlandskim modnim dizajnerima, Greyhound Original. Inspirirana je recikliranjem, ponovnom uporabom i kreativnim procesom prenamjene, a dizajnirana je da bude multifunkcionalna i pristupačna, što ju čini idealnom za upotrebu ljudima širom svijeta.
Većina kolekcije sadrži odvažne uzorke nadahnute urbanim krajolikom Bangkoka i grafičkim modnim senzibilitetom Greyhounda. Kao što kaže Bhanu Inkawat, izvršni kreativni direktor Greyhound Originala: "Ovo je kolekcija pod utjecajem grada u kojem sve paše i pokazuje da nesavršenost može biti savršena." Stoga, zašto i tvoja lampa ne bi izgledala kao stara plastična boca? Osim što ima dobar stil, pokazuje i da IKEA ostaje posvećena održivosti i stvaranju boljeg života.
Uz nove kolekcije, IKEA nudi još rješenja uz koja možemo postići još bolji san i odmor, kao i uvesti zdravije i održivije prehrambene navike. To uključuje nove biljne okruglice HUVUDROLL, nove tekstile za krevet napravljene od 100 % održivog pamuka, kao i nove sofe i krevete – poput MALM-a u sivoj boji ili HAUGA. Više detalja o novim kolekcijama bit će dostupno uskoro na IKEA internetskoj stranici.
O tvrtki IKEA
Ingka Grupa • Ingka Grupa (Ingka Holding B.V. i od nje kontrolirani subjekti) jedna je od 12 različitih skupina tvrtki koje posjeduju i upravljaju IKEA maloprodajom prema franšiznim ugovorima s Inter IKEA Systems B. V. Ingka Grupa ima tri poslovna područja: IKEA Retail, Ingka Investments i Ingka Centri. Ingka Grupa je strateški partner u IKEA franšiznom sustavu, koji uključuje 374 IKEA robne kuće u 30 država. Ove IKEA robne kuće imale su 839 milijuna posjetitelja tijekom poslovne godine 2019., te 2,6 milijardi posjeta web-stranici www.IKEA.com. Ingka Grupa posluje u skladu s IKEA vizijom - stvoriti bolji svakodnevni život za što veći broj ljudi nudeći široku paletu dobro dizajniranih, funkcionalnih proizvoda za uređenje doma po tako niskim cijenama da si ih što više ljudi može priuštiti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....