U ponedjeljak, 21. studenoga, u Centru Kaptol otvoren je novi prostor za ljubitelje kvalitetnog hrvatskog dizajna pa tako do kraja godine tamo možete pronaći odjeću, nakit, dodatke za dom i mnoštvo drugih izvrsnih poklona za sebe i svoje bližnje. Iza otvaranja C3 Projekt Koncept dućana, koji se prostire na čak 800 četvornih metara, stoji kreativni tim predvođen modnim znalcem Viktorom Dragom, koji je hrvatskoj javnosti poznat i kao idejni začetnik i organizator Cro-a-Portera. Razgovarali smo s Viktorom Dragom o tome što ga je potaknulo da sa svojim kolegama krene u ovaj blagdanski projekt.
Recite nam, tko stoji iza C3 Projekt Koncept ideje?
Posljednjih 15 godina proveli smo kreirajući domaću modnu scenu kroz projekt Cro-a-Porter. Nakon uspješne popularizacije domaćeg dizajna odlučili smo Zagrebu ponuditi i mjesto na kojem će se domaća moda i konzumirati, sa stilom i na svjetskoj razini. Dakle, na adekvatnoj površini od čak 800 četvornih metara, uz dodatnih 200 metara ugostiteljskog dijela. Slađana Divjak, dugogodišnji koordinator dizajnera na projektu Cro-a-Porter, nositelj je ovog projekta uz pomoć Luke Radina, koji nam dolazi iz Milana, u kojem je stjecao iskustvo u talijanskim showroomovima te nam dovodi sa sobom i svoje klijente s raznih svjetskih destinacija. O poslovanju se brine Antonela Ušić, mlada menadžerica s kojom već dulje surađujemo, a partner projekta je Dobar partner sa svojim bogatim asortimanom dekora za dom.
Gdje i kada će se točno održati C3 Projekt Koncept?
Od 21. 11. do 31. 12. 2016., Centar Kaptol, na prvom katu, svakog dana od 9 do 21 sat.
Što će se sve prodavati u dućanu?
Odjeća, obuća, dodaci, nakit, dodaci za blagdansko uređenje doma, namještaj, rasvjetna tijela, parfemi, svijeće, neko dobro vino i čokolada... Sve što je dobro imati na jednome mjestu:)
Projekt Koncept nije samo prodajne naravi, što ćete nuditi od popratnih sadržaja?
Ove sezone predstavljamo dizajnere i njihove kolekcije na mnogo intimniji način, pred ciljanom publikom, gostima dizajnerima i uskim krugom medija. Tako smo do kraja godine pripremili nekoliko prezentacija, samostalnih i grupnih, a svima je cilj promocija domaćeg, hrvatskog proizvoda.
Što želite ponuditi građanima grada Zagreba ovim projektom?
Prije svega nepretenciozno mjesto dobre energije, ugodno za druženje i posjet, kako bi domaći dizajn bio predstavljen u pozitivnom ozračju, primjenjiv i uporaban. Želimo mjesto lišeno svake prijetvornosti, po mjeri svakog tko voli lijepe stvari.
Projekt Koncept završava 31. prosinca. Ima li naznaka da će se otvoriti stalan dućan s ovom ponudom?
Ovo je samo blagdansko izdanje, s novim nastavljamo odmah početkom sljedeće godine, sudeći po trenutnim naznakama. Čini se da je ovakvo mjesto potrebno jednoj prijestolnici poput Zagreba te motivira i same dizajnere i konzumente.
Program dućana Projekt Koncept možete pratiti na njihovoj službenoj Facebook stranici, a mi im želimo puno uspjeha u radu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....