Kako izgleda kada u Hrvatskoj radite s najljepšim vilama, koje prodaju ljepotice bivše missice, u svijetu luksuza, uskoro će se moći vidjeti u novoj seriji, docureality showu naziva Where to sign, domaćoj inačici Netflixove uspješnice Selling Sunset.
Iako su mnogi željeli snimiti ovakvu emisiju za domaće tv kanale, ovo je pošlo za rukom tek ekipi iz agencije Eurovilla, koju vode Dina i Sergio Serdarušić. Licencirane agentice i agenti gledatelje će provesti kroz proces prodaje luksuznih vila o kojima možemo samo sanjati.
Prva pilot epizoda Where to sign uskoro očekuje svoju premijeru u Cinestar kinima u pet hrvatskih gradova. Agencija za nekretnine Eurovilla vodeća je u mnogim trendovima na hrvatskom tržištu pa ne iznenađuje da su se prvi odlučili i na ovaj odvažan projekt. Imaju urede u Zagrebu, Splitu, Puli i Dubrovniku. Bit će zanimljivo vidjeti kako će se Sergio Serdarušić snaći u sličnoj ulozi kao Jason Oppenheim, američki broker za nekretnine, odvjetnik, influencer, te jedan od muških protagonista Netflixovog hita i predsjednik i osnivač The Oppenheim Group.
- Ideja za snimanje hrvatskog serijala o prodaji luksuznih nekretnina rodila se prije godinu dana. Budući da naša agencija prednjači u mnogim trendovima u Hrvatskoj, prijatelji i klijenti su nas često znali pitati kada ćemo snimiti hrvatsku verziju Netflixovog hita Selling Sunset. Vjerujem da će mnogi od njih biti zadovoljni kada čuju da uskoro imamo premijeru. Od agencije koja tržište poznaje i razumije, ovaj se korak i očekivao - rekao je Sergio Serdarušić.
Za stvaranje showa Where to sign okupili su tim stručnjaka i vrhunsku produkciju, kako bi gledateljima prikazali dijelove poslovanja kojega razvijaju već 20 godina i čije detalje rijetko otkrivaju. Po prvi puta pokazat će svoj ured u Zagrebu i pustiti kamere na zajednički sastanak, a serijal će prikazati lifestyle agenata i klijenata, zahtjevan agentski posao, stručnim komentarima educirati, a zanimljivim dijalozima zaintrigirati publiku.
- Iako me je teško nagovoriti na fotografiranje, sada sam stao pred kamere kako bih prikazao djelić onoga što me ljudi stalno pitaju. Naravno da je teško sve to prenijeti kroz seriju koja je ipak show i ne vidi se koliko je naš posao izazovan i zahtjevan. Prepustio sam se stručnim rukama scenarista kako bi ponajprije zadovoljili apetite i znatiželju gledatelja - kaže vlasnik Euroville.
Za potrebe snimanja otvorili su vrata nekoliko luksuznih nekretnina koje imaju u svojem bogatom portfelju. Slogan Selling better life, kažu, utkan je u sve što rade pa i u seriju Where to sign.
U novom će docureality showu, osim savjeta o kupnji i prodaji nekretnina, osnivači Euroville pokazati što sve Hrvatska nudi kao destinacija. Hrvatska visoko kotira kao destinacija za kupnju luksuzne nekretnine u Europi i trenutno je, kažu, među najpoželjnijima, a hrvatsko tržište luksuznih nekretnina u posljednjih nekoliko godina bilježi brzi rast. Osim što će dobiti obilazak skupocjenih nekretnina, gledatelji će moći zaviriti i u glamurozni lifestyle kakvim žive kupci zainteresirani za ovih nekretnina.
Svečana premijera pilot emisije očekuje se vrlo brzo, trenutno se završavaju montaža te obrada slike i zvuka, a Eurovilla i Menorah Film neke detalje produkcije do tada čuvaju kao iznenađenje. Iza produkcije stoji uspješni producent Fran Juraj Prižmić čiji projekti već dugi niz godina zauzimaju prva mjesta najgledanijih dokumentarnih sadržaja HRT-a. Autorski i produkcijski tim nada se, kako kažu, realizirati prvu sezonu od šest emisija koja će biti dostupna široj publici na programu neke od nacionalnih televizija, za razliku od pilot emisije koja će se prikazati samo premijerno u Cinestar kinima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....