NOVITETI NA TRŽIŠTU

Ovaj inovativan aparat koji točno zna kakvu kavu volite u određeno doba dana

Nataša Bagić, Tea Kozulić i Tatjana Jurić

 PRESS

Recite zbogom traženju kafića koji priprema savršenu kavu kad to sada možete imati u udobnosti vlastitog doma. De’Longhi, poznati talijanski brend uređaja za kavu, predstavio je u zagrebačkom Square One restoranu svoju najnoviju inovaciju - Rivelia. Riječ je o novom, potpuno automatskom aparatu za kavu koji pretvara zrno kave u šalicu mnogima omiljenog jutarnjeg pića, a koji je već osvojio tri prestižne nagrade IF Design Awards.

image

Mirjana Mikulec i Nataša Bagić

PRESS

"Konkurentnost na tržištu se svakako postiže istraživanjem i inovativnim pristupom, a tehnologija je nešto što nas može razlikovati i istaknuti te itekako nam omogućiti lakši pristup do krajnjeg potrošača. Zato je lansiranje našeg novog revolucionarnog proizvoda Rivelia od velike važnosti za De’Longhi grupaciju, što nam omogućuje da ponosno potvrdimo vodeću poziciju na tržištu. Jednostavnost upotrebe, mogućnost personalizairanja okusa i napitaka, odabir idealne boje i još puno toga stoji iza imena Rivelia. Istražite sami", rekla je Nataša Bagić, marketing menadžerica za De’Longhi grupu u Hrvatskoj, na eventu koju su vodili Tatjana Jurić i Fabijan Pavao Medvešek.

image
PRESS

Rivelia se može pohvaliti nizom značajki koje je razlikuju od tradicionalnih aparata za kavu. Primjerice, tehnologija uređaja omogućuje lako prebacivanje između različitih zrna kave jer ima dva spremnika za zrna kave koji se mogu izmjenjivati; kroz četiri različita korisnička profila može se kreirati menu i prilagoditi napitke ukusima više ukućana, a nudi se i intuitivna funkcija koja omogućuje aparatu da nauči i zapamti vaše preferencije kave i navike konzumiranja u različitim periodima u danu. Drugim riječima, ukućani mogu kreirati profil i u njega "spremiti" omiljenu kavu za jutro, popodne i nakon ručka.

Dizajn i značajke aparata za kavu Rivelia donijeli su tri nagrade IF Design Awards, i to u kategorijama proizvoda, korisničkog iskustva i korisničkog sučelja.

image

Tatjana Jurić i Fabijan Pavao Medvešek

PRESS

"Rituali su pokretač dobre energije, a svi znamo da je upravo kava jedan od omiljenih rituala. Naš tim za istraživanje i razvoj potrudio se da svaki potrošač dobije personalizirano iskustvo pripreme kave. Rivelia svojim vrhunskim tehnologijama i interaktivnim animacijama vodi korisnika njegovim personaliziranim putovanjem od zrna do šalice. Maksimalnim prilagođavanjem korisniku, još jednom smo dokazali zašto je De’Longhi već godinama vodeći brand u kategoriji aparata za kavu, što je nedugo dokazano i osvajanjem iF nagrade u čak 3 kategorije", dodala je Tea Kozulić, brend menadžer za De‘Longhi u Hrvatskoj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 12:17