MADE IN CROATIA

PANELI BRIGHTER Inovativni i originalni hrvatski proizvodi

Proizvod za pet: japanski materijal, hrvatska ideja

Marjan Živić i Lana Vukičević dosad su se bavili vizualnim medijima. Marjan je oduvijek bio vješt s alatom i obožava tehničko crtanje, a Lana je s odrastanjem sve više voljela arhitekturu, dizajn i promišljanje o materijalima i prostorima u kojima se kreće i u kojima živi.

Oboje su ludi za prirodom i sportovima u prirodi, a vjerojatno iz tog razloga vole prirodne materijale i proizvode koji ih stalno vraćaju onamo gdje se najbolje osjećaju - u divlju šumu bambusa, uz more, jezero i vodopade ili na vrh planine

PRILIKA

Upravo iz ljubavi prema prirodi, ali i japanskoj arhitekturi, rodila se ideja o panelima Brighter, elegantnom multifunkcionalnom antibakterijskom proizvodu koji je inspiriran tradicionalnim japanskim pregradama shoji. Naime, može se postavljati na prozore kao zavjesa ili samostojeća pregrada, koja štiti od sunčeva svjetla te je istodobno vrlo zanimljiv dekorativan element u interijeru.

- Kad smo započeli zajednički život u stanu u prizemlju, na prozore smo morali staviti nešto što će nas štititi od pogleda. Nikad nismo voljeli zavjese jer su često lošijeg materijala, teško ih je održavati i skupljaju pelud i prašinu, a oboje smo alegričari. Stoga smo prvo složili veliki panel iz jednog komada od običnog rižinog papira s drvenim okvirom. Prijateljima i kolegama koji su nas posjećivali svidjela se ideja i željeli su to isto u svojem domu. I tu se ukazala poslovna prilika - prepričavaju Marjan i Lana sa smiješkom.

U međuvremenu su običan rižin papir, koji se brzo počeo trgati, zamijenili laminiranim rižinim papirom koji su nabavili iz Japana, a hrastov okvir zamijenili bijelim grabom i parenim bagremom, koji su se nakon niza testiranja pokazali čvršćima. Magneti su im, pak, omogućili da se igraju s panelima i kreiraju prostor po svojim idejama. Uskoro su shvatili da imaju inovativan i originalan proizvod, koji je izuzetno lako postavljati i održavati - samo dva puta godišnje dovoljno ga je prebrisati suhom ili vlažnom krpom.

POTICAJI

Kroz šest mjeseci otvorili su tvrtku Lumidream te dobili poticaje za samozapošljavanje iz fondova EU u vrijednosti od 25.000 kuna, što im je dalo dodatni motiv za razvoj cijelog projekta. Nakon godinu dana na tržište su lansirali gotov proizvod.

- Paneli se postavljaju uz pomoć drvenog nosača sa samoljepljivom trakom u kojem su integrirani magneti. Bez bušenja i sličnih intervencija. Na nosač se postavlja prvi panel koji u okviru ima postavljene magnete, a na njega sljedeći i tako dalje - kažu i dodaju da trenutno u ponudi imaju tri različite teksture papira: “Bamboo” s motivom bambusa, “Waterfall” s motivom vodopada i “Cotton” koji je čisti papir bez uzoraka. Mogu se izraditi i po narudžbi.

- Svi propuštaju 95 posto sunčeve svjetlosti te je savršeno raspršuju po cijelom prostoru, a istodobno štite od UV zraka.

Na taj način omogućuje se postizanje svjetlijeg, prozračnijeg i zdravijeg prostpra jer papir omogućuje postizanje efekta mekane mliječne atmosfere.

Zato smo ga i nazvali Brighter (eng. svjetlije, sjajnije, bistrije) - pojašnjavaju.

IDEJE

Potencijal ovog proizvoda prepoznao je i japanski ambasador Keiji Ide, koji je mladi par spojio s kolegama u Japanu te su u tijeku pregovori oko proboja Brightera na japansko tržište. No, Marjan i Lana ističu da je to tek početak. Uskoro kreću s kampanjom Brighter SPA, koji je manjih dimenzija i zamišljen kao stolna lampa.

- Ono što Lumidream pokušava jest dizajnirati inovativne proizvode koji preoblikuju uobičajeno razumijevanje interijera. Imamo nove ideje, stalno nam nešto pada na pamet što smo više u tome. Želimo i dalje promicati dobar dizajn, kvalitetnu izvedbu, dobru poslovnu i privatnu kulturu, aktivan život i ljepotu prirodne jednostavnosti - zaključuju, a mi vas pozivamo da više pročitate na www.lumidream.com.

Foto: Lumidream

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 21:07