Današnja djeca već zarana počinju sumnjati u debeljuškastog djedicu koji silazi kroz dimnjak (‘Pa mi uopće nemamo dimnjak!‘) i ostavlja poklone ispod božićnog drvca. Male mudrice i mudrijani obasipaju nas pitanjima na koje im ne možemo dati odgovore: ‘A zašto Djed Božićnjak darove ne šalje dronovima?‘, ‘Koja mu je e-mail adresa?‘, ‘Kako hvata wi-fi na Sjevernom polu?‘...
Dvadeset i prvo stoljeće donijelo je i neke promjene kad je u pitanju sam proces darivanja, od popisa želja do ‘realizacije‘. Danas klinci uzimaju kataloge iz trgovina igračaka i zaokružuju svoje favorite, a neki roditeljima Whatsappom šalju linkove na željene darove. A ova djevojčica je, priznat ćete, stvar postavila i stepenicu više.
Naime, jedna je ponosna mama na svom TikTok profilu postavila video u kojem je snimila svoju kćer kako prezentira njoj i njezinom suprugu što želi za Božić. Kad kažemo da prezentira, doslovno to i mislimo: djevojčica je napravila PowerPoint prezentaciju i slajd po slajd provela roditelje kroz popis želja.
‘Ovaj kvadrat znači da tu stvar baš jako želim‘, upozorava ona roditelje, pokazujući na crveni kvadrat koji odvaja obične od super darova. Većina predmeta na slajdovima popraćena je imenima, a na nekim su slajdovima i linkovi koji vode ravno u e-trgovinu.
‘Sve si podatke navela osim cijene‘, pobunio se u jednom trenutku otac. ‘Ma to nema veze‘, samouvjereno mu je odgovorila djevojčica. Majka se samo slatko nasmijala...
‘Sudeći po izgledu dnevne sobe, mala će dobiti sve s popisa‘, komentirala je jedna pratiteljica. ‘Aha, u snovima‘, odgovorila joj je autorica videa i mama djevojčice. Nekima je posebno za oko zapela jedna ogrlica s popisa želja. ‘Provjerila sam... Košta 4,800 dolara‘, s ostalima je podatak podijelila jedna pratiteljica. ‘Sasvim u redu za u čarapu‘, uz cmizdreći emotikon je prokomentirala druga.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....