Bruno Pelko iz Zagreba, koji je inače magistrirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, uz pomoć supruge Milice, pokrenuo je zanimljivu priču sa svojim brendom rendes. Riječ je o suradnji s domaćim proizvođačima na raznim projektima, a trenutačno u ponudi imaju porculan i čarape.
- Nakon fakulteta zaposlio sam se u računovodstvu i nakon godinu i pol provedenih u uredu, "digao sam sidro" na iznenađenje svih kolega i rekao kako to nije za mene - odgovara nam Bruno na pitanje kako je sve počelo, i dodao kako je nakon toga otišao na Murter, i s prijateljima otvorio pivnicu s hrvatskim craft pivom.
- Oduvijek me privlačila ideja razvoja proizvoda s malim hrvatskim proizvođačima, tako da nakon tri godine provedenih na otoku i povratka u Zagreb, počinje priča s Rendesom i šalicama ručno dekoriranim u Zaprešiću - objašnjava.
"Zvoni" li vam u glavi neka poveznica između Zaprešića i porculana, u pravu ste.
Web stranica
- Ideja mi se javila spontano, jer sam cijeli život vezan uz proizvodnju i prodaju porculanskih šalica i tanjura preko mame, koja je više od 40 godina, sve do mirovine, radila u Inkeru iz Zaprešića, današnjem Inkerporu d.o.o.. Radi toga sam još kao dječak bio upoznat s kvalitetom njihovih porculanskih proizvoda, mogućnostima dekoriranja i, što je najvažnije, ljudima koji tamo rade. Oni su mi u podjednakoj mjeri prijatelji, kao i poslovni partneri.
Sada s dizajnerima smišljamo nove dekore, i to je jedan od razloga zašto smo brend nazvali Rendes, jer rendes je zapravo stari zagrebački naziv za spoj ili čvenk, a kako smo mi konstantno na spoju s našim partnerima, jednostavno smo se nazvali Rendes - zaneseno nam govori Bruno Pelko.
Ideja i misao vodilja im je kreirati nove proizvode s partnerima i baviti se onime što vole.
- Mi zaista volimo tu određenu slobodu, mogućnost kreativnog izražavanja i nove vještine koje se stječu kroz poduzetništvo. Fora mi je bilo što uopće nisam bio svjestan da ću moći sam, bez ikakva prijašnjeg iskustva, potpuno besplatno, samo uz pomoć YouTubea, napraviti naš prvi web - objašnjava Bruno i dodaje kako su pomoću te web stranice mogli prodavati šalice doslovno bilo kome u svijetu.
- To je nešto što bi svatko s nekom idejom za proizvod ili uslugom, i malim budžetom, trebao imati na umu. Danas, zahvaljujući tome, naše proizvode šaljemo diljem Europe i sretni smo što sve više ljudi prepoznaje našu priču - kaže ovaj kreativni poduzetnik, a nas zanima što sve može postati dio ponude, s obzirom na trenutačni neobičan spoj: porculan i čarape.
Dodatna vrijednost
- Dio Rendesa može postati bilo što što nam se čini zanimljivo i što bismo mi koristili, pa su tako u priču ove godine ušle i čarape koje za nas proizvodi Tvornica čarapa Miro iz Samobora. Već duže vrijeme supruga i ja nosimo čarape u ludim bojama pa nismo mogli odoljeti a da ne napravimo jednu seriju u našim specifičnim bojama - smije se i kaže kako im je važno surađivati s ljudima koji su dio njihove bliže zajednice, i tako stvarati dodatnu vrijednost u zajednici.
Porculanski proizvodi ručno se prskaju raznim bojama, nakon toga ručno dekoriraju te zatim pale na vrlo visokim temperaturama u dekornoj peći, tako da nema straha od habanja boje u perilici. Mogu se naručiti personalizirani porculanski proizvodi, sukladno idejnim rješenjima kupca. Uz to, postoji i minimalna količina za narudžbu od 100 komada pojedinog artikla koji se dekorira. Više o Rendesu potražite na njihovom Ig profilu @rendes_design, webu rendes, ili Facebooku rendeshr
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....