Nije tajna da ako želite znati što je trenutno popularno, samo saznajte što ljudi traže na internetu. Niz popularnih portala koji se bave uređenjem doma iznijeli su svoje rezultate pretraživanja i usporedili ih s prošlogodišnjima kako bi došli do zaključka što se promijenilo u interesima vezanim za dizajn. U nastavku saznajte kakvu razliku može napraviti jedna godina.
Luksuzni dekor, zelena boja, namjenski prostori za rad, umjetnost i vježbanje samo su neki od trendova u usponu. Ovdje možete vidjeti više onoga što vlasnike kuća zanima sada - i dobiti ideju o tome kako bi domovi mogli izgledati u vrlo bliskoj budućnosti.
1. Namjenski prostori za aktivnosti
Tijekom prošle godine domovi mnogih ljudi postali su nešto poput mini gradova. Lokalna teretana, bar, kazalište i ured postali su dio kućanstava jer su ljudi morali napravili mjesta za te aktivnosti kod kuće. To je veliki pomak u načinu na koji ljudi razmišljaju o svojim domovima i koji vjerojatno neće nestati uskoro.
Mogućnost ili zahtjev, u nekim slučajevima, da se radi od kuće predstavlja možda jednu od najvećih nedavnih promjena u dizajnu doma. Saznajemo kako su pretraživanja za "kućni ured" skočila za 108%.
Postoji mnogo načina za izdvajanje prostora za namjenski prostor za kućni ured. Razmislite o prenamjeni slobodne spavaće sobe ili dijela spavaće sobe. Samostalna šupa ili možda potkrovlje bi mogli biti bolji za vašu situaciju. Ili će vam možda trebati samo mali kutak pored prozora za prijenosno računalo.
Stvaranje namjenskog prostora za zabavu danas je važno za postizanje prave ravnoteže između posla i privatnog života. Za neke ljude kućni bar ulazi u samo srce te ideje. Pretraživanja za kućne barove porasla su za 277% iz godine u godinu, dok su pretraživanja za vinskim podrumima porasla za 271%.
Vlasnici kuća zainteresirani su za stvaranje drugih zabavnih iskustava kod kuće. Pretrage za kućnim kinom povećale su se za 190%.
Mnogi vlasnici kuća također pronalaze kreativne načine kako sagorjeti neke od kalorija dobivenih koktelima i kokicama za filmske večeri. Pretraživanja za "kućna teretana" porasla su za 156% u odnosu na prethodnu godinu.
Osim stvaranja prostora za tjelesno zdravlje, mnogi su vlasnici kuća nastojali stvoriti osobni prostor za kreativne hobije koji podržavaju mentalno blagostanje. Pretraživanja za umjetničke studije skočila su za 875%.
2. Zelena boja
Zelena boja svakako ima svoj trenutak - i to ne samo u jednom dijelu doma, već u nekoliko.
Pretrage za zelenim kuhinjskim ormarićima porasle su za 829%. "Mislim da je zelena u trendu iz nekoliko razloga", kaže savjetnica za boje Jennifer Ott za Houzz. “Prvo, nakon godina popularnosti bijele, sive i hladno plave boje, čini se da se ljudi više kreću prema toplijim nijansama. Zeleni spaja i toplo i hladno, pa je dobar prijelaz između. Dobro se slaže s bijelom i sivom, ali i s jarkim i blagim bojama.
“Također, organski botanički motivi trenutno su jako popularni u modi i dizajnu interijera. Zelena je očito uparivanje boja, posebno u kombinaciji s prirodnim drvetom i vlaknima, koja su trenutno također popularna u uređenju doma.”
Pretraživanja za "kupaonice sa zelenim pločicama" porasla su za 771% u odnosu na prethodnu godinu, dok su pretraživanja za "stolici sa zelenim naglaskom" porasla su za 754%.
3. Fokus na ukrašavanju
Renoviranje kuhinja i kupaonica zahtijeva mnogo razgovora, ali čini se da samo dekoriranje doživljava poseban procvat. Pretraživanja kućnih akcenta porasla su za nevjerojatnih 2417%, dok su pretraživanja ukrasnih akcenta porasla za 799%.
Pretraživanja su značajno porasla i za sofe od baršuna (121%), zlatna zidna ogledala (606%) i zlatne stolne svjetiljke (1166%). Zanimanje za ukrasne jastuke također raste.
4. Fleksibilan dizajn
Kao što je ranije spomenuto, vlasnici kuća žele više iskoristiti svoje domove. Povećao se interes za fleksibilnim namještajem i za drugim detaljima dizajna koji stvaraju višestruke funkcije unutar prostora.
Okretna stolica izvrstan je fleksibilan detalj dizajna koji korisnicima daje mogućnost pomicanja položaja prema ili od elemenata u prostoriji. Pretrage za okretnim stolicama porasle su za 1.922%.
Još jedna fleksibilna značajka dizajna su stolići za kavu, porast od 194%. Pojačale su se pretrage i za drugim fleksibilnim dizajnerskim značajkama, kao što su "TV ormarić" (2.259%), "bočni pomoćni stolići" (1.918%) i "garniture za spavanje" (867%).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....