Dig studio novo je ime i označava sljedeću fazu rasta Design Bureaua dizajnerice Izvorke Jurić za čijim dizajnom posljednjih godina posežu europske kompanije. Osim što se u slengu glagol "dig" koristi kada nešto razumijemo i "lajkamo", recimo "I dig this article", "dig" označava i kopanje. A upravo je zahvaljujući dubinskom iskopavanju pravih strategija i brendinga tijekom 25 godina taj studio osvojio 50-ak međunarodnih i domaćih nagrada, od čega se najviše ističu više puta osvojene nagrade Red Dot, Pentawards, Ed-Awards i Graphic. Objavili su ih prestižni časopisi Monocle, I.D., Print, Novum i The Dieline, dok su sveukupne reference privukle strane klijente prema Dig studiju iz Zagreba. Dosad su već brendirali londonski lanac restorana Ceru, francuske proizvođače dodatka prehrani Greenwhey, nizozemske brokere s područja agronomije Planture, nizozemski brend hrane na biljnoj bazi Next Level Naturals i različite brendove hrane za kućne ljubimce tvrtke Pet Network International. Dig studio danas vode Izvorka Jurić i Jurica Kos, čije je dizajnersko partnerstvo izraslo kao plod dugogodišnje suradnje.
- Klijenti u našem portfoliju ne vide samo "dizajnerski stil", nego pomno osmišljene projekte koji su proizašli iz personaliziranog pristupa svakom zadatku. Također, bez obzira na veličinu tvrtke, svakom klijentu se jednako posvećujemo i kreiramo učinkovit storytelling za brend - objasnio je Jurica Kos, kreativni direktor Dig studija.
Samo u ovoj godini studio je za dizajn identiteta Sampé gina na IdejiX osvojio zlato u kategoriji "Best of Ad-Making - Design", ZGDW Award na ovogodišnjem Tjednu dizajna te ugledne međunarodne nagrade Graphic Design 2024 Silver Award i Silver Dieline Award u vrlo zahtjevnoj kategoriji "Clear Spirits". Na ovogodišnjem ED Awardsu u Luxembourgu dodijeljena im je bronca za 3D deplijan dizajniran za ZDL arhitekte, a trenutačno su u finalu Pentawardsa za čak dva projekta: dizajn ambalaže za najmanju zlatnu kovanicu na svijetu Hum-Višnjan od Hrvatske kovnice novca i dizajn ambalaže za Tref premium lager pivo. U ovogodišnjim finalima za nagrade na IdejiX i Tjednu dizajna uključeni su i drugi projekti studija, poput dizajna identiteta umjetničkih suvenira BITE Zagreb i brendinga linije maslinovih ulja Kadinela.
Izvorka Jurić već je 25 godina simbol za vrhunski dizajn ambalaže i brending domaćih proizvoda, zahvaljujući kojem su se mali proizvođači izdigli iz anonimnosti. Dizajnom originalne boce maslinova ulja Brachia prije 20-ak godina unijela je svojevrsnu revoluciju u hrvatski dizajn, a domaćim poduzetnicima pokazala kako dizajn podiže konkurentnost proizvoda. Među recentnima izdvajamo brending za biozačine Fjori Fora, restoran Kaštil Slanica, kupinovo vino Kupilek i kozmetiku Plasinia.
- Nakon 25 godina rada stvarno mogu potvrditi da kvalitetan dizajn govori univerzalnim jezikom, a naše iskustvo brendiranja mnogim je hrvatskim proizvodima pomoglo da u izvozu dugoročno budu konkurentni. Nakon što već nekoliko godina surađujemo sa stranim kompanijama, uspješno smo realizirali velike projekte rebrendinga, a time i dodatno potvrdili svoju kvalitetu. To nas je potaknulo na vlastiti rebrending kako bismo internacionalizirali pojavnost studija i uklonili jezičnu barijeru. Naša je tajna da svakom projektu pristupamo strateški i stvaramo brending koji klijentima omogućava dugoročni uspjeh na tržištu - naglasila je Izvorka Jurić, kreativna direktorica Dig studija i docentica na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Više saznajte na sljedećim linkovima: Instagram i Facebook.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....