Kako smo svoj rad plasirali drugim zemljama

Zagrebački Dig studio gradi uspješnu priču van granica Hrvatske: stvaraju brendove za velike strane kompanije

 Mladen Šarić
Izvorka Jurić, docentica na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i njezin kolega Jurica Kos, pričaju o svom putu do vrha

Dig studio novo je ime i označava sljedeću fazu rasta Design Bureaua dizajnerice Izvorke Jurić za čijim dizajnom posljednjih godina posežu europske kompanije. Osim što se u slengu glagol "dig" koristi kada nešto razumijemo i "lajkamo", recimo "I dig this article", "dig" označava i kopanje. A upravo je zahvaljujući dubinskom iskopavanju pravih strategija i brendinga tijekom 25 godina taj studio osvojio 50-ak međunarodnih i domaćih nagrada, od čega se najviše ističu više puta osvojene nagrade Red Dot, Pentawards, Ed-Awards i Graphic. Objavili su ih prestižni časopisi Monocle, I.D., Print, Novum i The Dieline, dok su sveukupne reference privukle strane klijente prema Dig studiju iz Zagreba. Dosad su već brendirali londonski lanac restorana Ceru, francuske proizvođače dodatka prehrani Greenwhey, nizozemske brokere s područja agronomije Planture, nizozemski brend hrane na biljnoj bazi Next Level Naturals i različite brendove hrane za kućne ljubimce tvrtke Pet Network International. Dig studio danas vode Izvorka Jurić i Jurica Kos, čije je dizajnersko partnerstvo izraslo kao plod dugogodišnje suradnje.

image

3D Deplijan

Dig Studio

- Klijenti u našem portfoliju ne vide samo "dizajnerski stil", nego pomno osmišljene projekte koji su proizašli iz personaliziranog pristupa svakom zadatku. Također, bez obzira na veličinu tvrtke, svakom klijentu se jednako posvećujemo i kreiramo učinkovit storytelling za brend - objasnio je Jurica Kos, kreativni direktor Dig studija.

image

Bees Magic kozmetika

Dig Studio
image

Sampe Gin

Dig Studio
image

Bite

Dig Studio
image

Bite Art u MSU

Dig Studio
image

Dig studio (Jurica Kos, Izvorka Jurić)

Mladen Šarić
image

Brachia maslinovo ulje

Maja Danica Pečanić

Samo u ovoj godini studio je za dizajn identiteta Sampé gina na IdejiX osvojio zlato u kategoriji "Best of Ad-Making - Design", ZGDW Award na ovogodišnjem Tjednu dizajna te ugledne međunarodne nagrade Graphic Design 2024 Silver Award i Silver Dieline Award u vrlo zahtjevnoj kategoriji "Clear Spirits". Na ovogodišnjem ED Awardsu u Luxembourgu dodijeljena im je bronca za 3D deplijan dizajniran za ZDL arhitekte, a trenutačno su u finalu Pentawardsa za čak dva projekta: dizajn ambalaže za najmanju zlatnu kovanicu na svijetu Hum-Višnjan od Hrvatske kovnice novca i dizajn ambalaže za Tref premium lager pivo. U ovogodišnjim finalima za nagrade na IdejiX i Tjednu dizajna uključeni su i drugi projekti studija, poput dizajna identiteta umjetničkih suvenira BITE Zagreb i brendinga linije maslinovih ulja Kadinela.

image

Ceru

Dig Studio
image

Fjori Fora kozmetika

Dig Studio
image

Fjori Fora kozmetika

Dig Studio
image

Greenwhey

Dig Studio
image

Greenwhey

Dig Studio
image

Plasinia kozmetika

Maja Danica Pečanić

Izvorka Jurić već je 25 godina simbol za vrhunski dizajn ambalaže i brending domaćih proizvoda, zahvaljujući kojem su se mali proizvođači izdigli iz anonimnosti. Dizajnom originalne boce maslinova ulja Brachia prije 20-ak godina unijela je svojevrsnu revoluciju u hrvatski dizajn, a domaćim poduzetnicima pokazala kako dizajn podiže konkurentnost proizvoda. Među recentnima izdvajamo brending za biozačine Fjori Fora, restoran Kaštil Slanica, kupinovo vino Kupilek i kozmetiku Plasinia.

image

HKN Hum

Dig Studio
image

Kastil Slanica

Dig Studio
image

HKN kravata

Dig Studio
image

Prostoria

Dig Studio
image

Stemi

Dig Studio
image

Croatia in a box

Maja Danica Pečanić
image

Brachia kids maslinovo ulje

Maja Danica Pečanić

- Nakon 25 godina rada stvarno mogu potvrditi da kvalitetan dizajn govori univerzalnim jezikom, a naše iskustvo brendiranja mnogim je hrvatskim proizvodima pomoglo da u izvozu dugoročno budu konkurentni. Nakon što već nekoliko godina surađujemo sa stranim kompanijama, uspješno smo realizirali velike projekte rebrendinga, a time i dodatno potvrdili svoju kvalitetu. To nas je potaknulo na vlastiti rebrending kako bismo internacionalizirali pojavnost studija i uklonili jezičnu barijeru. Naša je tajna da svakom projektu pristupamo strateški i stvaramo brending koji klijentima omogućava dugoročni uspjeh na tržištu - naglasila je Izvorka Jurić, kreativna direktorica Dig studija i docentica na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Više saznajte na sljedećim linkovima: Instagram i Facebook.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 04:07