Zimsko kuhano vino

Odličan projekt okrunjen prestižnom nagradom Red Dot za dizajn ambalaže!

Zimsko kuhano vino, jedinstveni proizvod na našem tržištu projekt je firme Dobra berba iz Zagreba. Spravljeno od kvalitetnih vinskih sorti iz Erduta, Cabernet sauvignon za crno i Chardonnay za bijelo, te obogaćeno aromama klinčića, cimeta, naranče i vanilije, idealno je piće za hladne zimske dane. Potrebno ga je zagrijati na željenu temperaturu (preporuka je 60 stupnjeva) i odmah je spremno za konzumaciju. Pakirano je u komercijalno pakiranje od 3L, te veće 10 litarsko pakiranje koje je namjenjeno ugostiteljima.

Sjajna ideja, odlična kvaliteta, nagrađivan dizajn i jednostavna priprema čine Zimsko kuhano vino jedinstvenim i prepoznatim proizvodom, te savršenim napitkom za hladne zimske dane i noći. Ideja stara tri godine ovih blagdana sjaji punim sjajem jer je uz kvalitetu samog proizvoda, Zimsko kuhano vino osvojilo i prestižnu nagradu Red Dot za dizajn ambalaže koji potpisuje dizajnerica Romana Kajp.

Saša Štula kao enolog tehnološki je osmislio proizvod i odgovoran je zakvalitetu vina, a Krešimir Narančić zadužen je za marketing i prodaju. Nagrada Red Dot dodjeljuje se od 1954. godine u organizaciji Design Zentrum Nordrhein Westfalena i jedna je od najvećih i najprestižnijih nagrada koja se dodjeljuje na području dizajna vizualnih komunikacija, dizajna koncepata i produkt dizajna.

U ovogodišnjem natjecanju na području dizajna vizualnih komunikacija stručni žiri je ocjenjivao čak 7451 pristigli rad, a upravo ta brojka pokazuje kako je Red Dot najveće i najprepoznatljivije natjecanje u toj domeni. Tome u prilog govori i podatak o neovisnom žiriju koji se sastoji od dizajnera, uglednih profesora s područja dizajna i specijaliziranih novinara iz 25 zemalja. Funkcionalnost, inovativnost, vizualna privlačnost i ekološka odgovornost glavni su kriteriji prilikom odabira najboljih među pristiglim radovima.

Kao što zimski džemper zagrijava tijelo zimi to jednako čini i Zimsko kuhano vino. Jednostavnom shemom boja i njihovom inverzijom naznačeno je je li je sadržaj kutije crno ili bijelo kuhano vino. Pokretačka snaga ovog projekta je želja da se Zagrepčanima i gostima grada ponudi kvalitetno vino koje tijekom sezone neće mijenjati kvalitetu i arome. Reakcije su dobre jer samo u Zagrebu Zimsko kuhano vino možete kušati u više od 150 barova, a neizostavna je ponuda i ovogodišnjeg Adventa pa ćete tako Zimsko kuhano vino koje je vlasnik prestižne dizajnerske nagrade Red Dot za 2015. pronaći na Fuliranju u Kurelčevoj ulici, na Trgu Josipa bana Jelačića, u kućicama na Europskom trgu te na Tomislavcu. Dobar glas se daleko čuje pa se Zimsko kuhano vino uz Zagreb prodaje i u Dubrovniku, Šibeniku, Splitu, Zadru i Istri, a pokrenut je i izvoz u Sloveniju.

Sve informacije o Zimskom kuhanom vinu možete pronaći na službenoj web i Facebook stranici brenda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 09:34