Zimsko kuhano vino, jedinstveni proizvod na našem tržištu projekt je firme Dobra berba iz Zagreba. Spravljeno od kvalitetnih vinskih sorti iz Erduta, Cabernet sauvignon za crno i Chardonnay za bijelo, te obogaćeno aromama klinčića, cimeta, naranče i vanilije, idealno je piće za hladne zimske dane. Potrebno ga je zagrijati na željenu temperaturu (preporuka je 60 stupnjeva) i odmah je spremno za konzumaciju. Pakirano je u komercijalno pakiranje od 3L, te veće 10 litarsko pakiranje koje je namjenjeno ugostiteljima.
Sjajna ideja, odlična kvaliteta, nagrađivan dizajn i jednostavna priprema čine Zimsko kuhano vino jedinstvenim i prepoznatim proizvodom, te savršenim napitkom za hladne zimske dane i noći. Ideja stara tri godine ovih blagdana sjaji punim sjajem jer je uz kvalitetu samog proizvoda, Zimsko kuhano vino osvojilo i prestižnu nagradu Red Dot za dizajn ambalaže koji potpisuje dizajnerica Romana Kajp.
Saša Štula kao enolog tehnološki je osmislio proizvod i odgovoran je zakvalitetu vina, a Krešimir Narančić zadužen je za marketing i prodaju. Nagrada Red Dot dodjeljuje se od 1954. godine u organizaciji Design Zentrum Nordrhein Westfalena i jedna je od najvećih i najprestižnijih nagrada koja se dodjeljuje na području dizajna vizualnih komunikacija, dizajna koncepata i produkt dizajna.
U ovogodišnjem natjecanju na području dizajna vizualnih komunikacija stručni žiri je ocjenjivao čak 7451 pristigli rad, a upravo ta brojka pokazuje kako je Red Dot najveće i najprepoznatljivije natjecanje u toj domeni. Tome u prilog govori i podatak o neovisnom žiriju koji se sastoji od dizajnera, uglednih profesora s područja dizajna i specijaliziranih novinara iz 25 zemalja. Funkcionalnost, inovativnost, vizualna privlačnost i ekološka odgovornost glavni su kriteriji prilikom odabira najboljih među pristiglim radovima.
Kao što zimski džemper zagrijava tijelo zimi to jednako čini i Zimsko kuhano vino. Jednostavnom shemom boja i njihovom inverzijom naznačeno je je li je sadržaj kutije crno ili bijelo kuhano vino. Pokretačka snaga ovog projekta je želja da se Zagrepčanima i gostima grada ponudi kvalitetno vino koje tijekom sezone neće mijenjati kvalitetu i arome. Reakcije su dobre jer samo u Zagrebu Zimsko kuhano vino možete kušati u više od 150 barova, a neizostavna je ponuda i ovogodišnjeg Adventa pa ćete tako Zimsko kuhano vino koje je vlasnik prestižne dizajnerske nagrade Red Dot za 2015. pronaći na Fuliranju u Kurelčevoj ulici, na Trgu Josipa bana Jelačića, u kućicama na Europskom trgu te na Tomislavcu. Dobar glas se daleko čuje pa se Zimsko kuhano vino uz Zagreb prodaje i u Dubrovniku, Šibeniku, Splitu, Zadru i Istri, a pokrenut je i izvoz u Sloveniju.
Sve informacije o Zimskom kuhanom vinu možete pronaći na službenoj web i Facebook stranici brenda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....