cool mjesto: Vešmašina modni dućan s puno stila

Kako je Zagreb postao Amerika u malom?

Andrea je više od 10 godina živjela u inozemstvu gdje se i školovala, a za sebe kaže da je konstantno rastrgana između želje da zauvijek ostane u inozemstvu i istražuje što svijet nudi ili da, pak, bude stacionirana u rodnom Zagrebu i da sva ta “svjetska otkrića” i iskustva donosi i razvija u Hrvatskoj.

Profil
Ime:
Vešmašina
Lokacija:
Opatovina 45, Zagreb
Vlasnici:
Andrea Ercegovic i Petar Trbovic
Uređenje:
Ivo Skelin i Andrea Ercegovic
Info:
prodajni showroom s modnim komadima za kojima žude i svjetske zvijezde

Privatno ova mlada dama prakticira “tuljanizam”, što je interni naziv njezine najuže ekipe prijatelja za dugosatno hedonističko odmaranje uz fi lmove, kazališne predstave i finu hranu, što si s obzirom na količinu posla može priuštiti samo vikendom. Petar je netko tko svoj posao u modi neizmjerno voli, ali i kontradiktorno se često zna pitati kako li je samo dospio tu!? Nakon studija dizajna i 11 godina modnog staža, teško je sve aktualne projekte u njegovu rasporedu uopće nabrojati: urednička funkcija u modnom časopisu, brojna modna snimanja, dugogodišnji stilski savjetnik Severine…

Privatno, njegov život je daleko od modnog jer je on tako odlučio. Obitelj smatra svojom svetinjom. Dobar dio života provodi na letovima u avionima, vjeruje da može živjeti i tu i tamo, i da je ljubav jedino vrijedno u životu.

Zajedno, njih dvoje čine Vešmašinu, prvi hrvatski online shop napravljen po uzoru na popularne svjetske urbane online shopove, ali i dućan sa adresom na Opatovini 45.

– Ideja je prije svega popularizirati online kupnju u Hrvatskoj i ponuditi hrvatskom kupcu nešto što je vani već iznimno popularno i praktično, a za one koji ipak vole doći, opipati i probati, postoji dućan. Svi brandovi koje smo doveli prvi put dolaze na naše tržište, a u sljedećim sezonama zasigurno ćemo širiti ponudu i dovoditi nove uzbudljive modne marke našim kupcima – kažu Andrea i Petar.

Od brendova u Vešmašini možete pronaći popularni WILDFOX – omiljeni je brand najvećih svjetskih zvijezda poput Beyonce, Rihanne, Hale Berry i brojnih drugih. Tu je i coolerski UNIF, Jeffrey Campbell cipele, BLANK NYC traperice, MADE IN HEAVEN JEANS, omiljeni blogerski australski brand Frend of Mine, Baggu torbe, Motel, Elliot, Sol Sana, nakit House of Harlow 1960 i Low Luv by Erin Wasson. – Vešmašina brandovi trude se zadovoljiti ukus šireg kruga urbane, modno osviještene publike svih generacija spontanošću i ležernim pristupom odijevanju koji uvijek prednost daje kreativnosti i individualnom pristupu pred trendovskim diktatima – tvrde. A kad je riječ o uređenju interijera, bilo je, najblaže rečeno, gusto.

Naime, s obzirom da je Andrei uređenje prostora samoprozvani hobi, ona je noćna mora za bilo kojeg arhitekta. Jedini preživjeli koji je imao razumijevanja i uz čiju pomoć je sve osmišljeno bio je arhitekt Ivo Skelin. – Ideja je bila da prostor ne dominira nad konceptom u smislu da ga možemo mijenjati i scenografski dograđivati. Tako je riječ o sivom betonskom interijeru koji dopušta intervencije pa je uzbudljivo da dućan svaki tjedan izgleda drukčije – kaže Andrea koju najviše veseli šarolikost klijentele koja voli Vešmašinu.

– To je uz one mjerljive kategorije u ideološkom smislu najveći dokaz uspjeha – ističe, dodajući da su njihova klijentela studentice, modne blogerice, srednjoškolke, ali i žene koje žele izgledati mladoliko i urbano, dame sa stilom u godinama, obični ljudi, kao i brojne poznate osobe, pjevačice, glumci… Ne postoji ograničenje. Bitno je da se žele osjećati drukčije i modno slobodne. A cijene? Širokog raspona, od modnih dodataka koje možete pronaći već za 50 kuna do traperica, odjevnih komada i torbi koje se kreću od 500 do 3000 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2024 02:44