Šećete li centrom Zagreba, recimo Preradovićevom ulicom, obavezno se zaustavite kod kućnog broja 17. Naći ćete se ispred jedinstvenog, prvog pop up barber shopa u Zagrebu. Riječ je o brijačnici nazvanoj Gentleman Jack’s Barber Shop, specifičnoj po tome što će biti otvorena samo do 1. siječnja 2015. godine.
Akcija Movember
U tom se periodu usluge šišanja i brijanja neće naplaćivati, odnosno davat će se dobrovoljni prilozi za Hrvatsku ligu protiv raka budući da cijeli projekt ima i humanitarnu crtu, a to je podrška humanitarnoj akciji Movember. Otkud takva ideja, upitali smo direktora agencije Pepermint, koja je osmislila projekt. – Ideja se zapravo temelji na dva aktualna trenda zabilježena diljem svijeta, a na koja ni mi nismo mogli ostati imuni.
Kao prvo, u svijetu je u porastu zanimanje za tzv. barber shop kulturu koja je u skladu sa sve većim interesom za sve što je vintage – u glazbi, modi, dizajnu… A kao drugo, primijetili samo da su u Zagrebu skoro posve nestale klasične brijačnice, pa s ovim projektom želimo napraviti svojevrsni revival/povratak tradicionalnih brijačnica iz vremena između 20-ih i 60-ih godina prošlog stoljeća – kaže Tomo Ricov, direktor agencije Pepermint i organizator projekta Gentleman Jack’s Barber Shop.
Preparirane životinje
Uređenje brijačnice kombinacija je različitih vintage stilova, ali je u svojoj osnovi topao i inspirativan prostor, koji svakim detaljem evocira i podsjeća na sredinu 20. stoljeća. Naime, prostor je uređen u stilu brijačnica koje su bile u Zagrebu 30-ih, 40-ih i 50-ih godina, a realiziran je u suradnji scenografa Nedeljka Mikca Caka. Korišteno je dosta second hand interijerskih elemenata poput starih ormara, lampi, okvira, stolica.
Ima mnoštvo detalja, od starog brijaćeg materijala (britvi, škara, češljeva, fenova) do prepariranih životinja i vintage lutaka. – Htjeli smo napraviti pravi muški prostor te brijačnici vratiti poziciju koja joj pripada, a to je mjesto socijalizacije i druženja, baš kao što su to nekad brijačnice u osnovi i bile. Na tom smo putu okupili i istomišljenike iz frizerskih salona Cookie, Salon i Green Deco, koji će šišati i brijati klijente – kaže Ricov. Dodaje da se svaki dan može slušati glazba po izboru DJ-a i prijatelja, od soula, swinga, preko rock’n’rolla i funka, a istodobno se mogu čitati novine ili samo upijati energija prostora…
Ako vam se svidio ovaj interijer, molimo vas da ga podijelite!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....