Wow, KOJE COOL MJESTO

Hugo's, novi zagrebački bar o kojem svi pričaju

Čarobno mjesto kojeg se ni Tim Burton ne bi posramio

Novootvoreni bar Hugo's nije samo mjesto koje ćete rado posjećivati radi odlične kave, velikog izbora pića ili super noćnih provoda - Hugo's je novo mjesto na Jarunskoj cesti u Zagrebu koje će vam pružiti mnogo više.

Interijer ovog lokala pravo je arhitektonsko ostvarenje u skladu sa svim standardima današnjice u poimanju lijepoga, koje će vas zadiviti ambijentom i uređenjem.
Ideja za uređenje došla je od želje da se stvori ugodno mjesto za jutarnju kavu, popodnevni odmor ili nezaboravni noćni izlazak. Iako često ove tri varijante nemaju puno zajedničkih komponenata, Hugo's spaja naizgled nespojivo.

Tako je i cijeli prostor postavljen u na prvu nemoguće odnose - freske propetih konja nasuprot 90's industrial looka ograda galerija; ili pak monokromatsko plastično cvijeće na zidovima u dijalogu s arabesca motivom obloge šanka osvijetljenog crnim kuglama koje simboliziraju pomrčinu sunca... A na samom ulasku u lokal nalazi se njegov zaštitni znak, a to je instalacija ogoljenog pink stabla koje postaje simbol cijeloga prostora.

- Premda su motivi posuđeni sa svih strana, ovdje se ne radi o eklektičnom stilu. Naša namjera bila je stvoriti blago dekadentan prostor laissez faire atmosfere, nešto poput kritike i provokacije na svijet oko nas - poručuju iz arhitektonskog biroa Iqon Studio, koji je zaslužan za dizajn ovog interijera.

Grafike konja koje se prostiru duž cijelog interijera, instalacija drva te zemljani tonovi u kombinaciji s modernom pink te žutom i ljubičastom bojom svakako pokazuju odvažnost spajanja elemenata prirode s dizajnom 21. stoljeća.

- Kada smo razmišljali o izgledu lokala, vodili smo se idejom da se izbjegne ikakav dojam formalno dizajniranog prostora - kažu vlasnici Hugo'sa. Tom niti vodiljom arhitekti Iqon Studija stvorili su pulsirajuću pozornicu za odvijanje života sa svim svojim vrlinama i manama, fantaziju ne tako daleku od uvrnutih vizija Tima Burtona, mjesto koje neće toliko doslovno emitirati poruku o vlastitoj ekskluzivnosti, nego gotovo živi organizam koji svakom posjetitelju šapuće drukčiju priču.

Foto: Ino Zeljak

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 05:22