Od samog početka, frizerski salon Kanso sinonim je za najvišu kvalitetu i stručnost kada je riječ o friziranju i stiliziranju kose. Promišljenim i cjelovitim pristupom frizerskoj profesiji, iz godine u godinu postavljali su ljestvicu sve više, objedinivši sve potrebne elemente: estetiku, profesionalizam, individualizirani pristup svakom klijentu, vrhunska usluga i predivan i chic ambijent. Naziv Kanso označava japansku riječ za ljepotu jednostavnosti, a vlasnici su odabrali upravo to ime s obzirom da se bave poslom koji zahtijeva puno discipline i vježbe da bi se postigla izvrsnost. Prije dvije godine otvorili su prvi salon kao tročlana ekipa i u roku godine i pol postali skladna sedmeročlana ekipa. Sa sve većim opsegom posla, javila se i potreba za većim prostorom, stoga su se nedavno preselili u novi prostor u sklopu kojeg su otvorili vlastitu frizersku akademiju za educiranje, kako mladih, tako i iskusnih frizera. Salon je zamišljen posve drugačije od uobičajenih kvartovskih salona, pa su tako, u ovu urbanu i mladu četvrt zapadnog dijela grada unijeli svježinu i dozu istočnjačkog chica.
Inspirirani upravo značenjem riječi Kanso, vlasnici su odlučili kako će i uređenje novog salona biti kombinacija minimalizma i topline prirodnih materijala. Kako nas japanski stil dovodi što bliže prirodi, interijerom dominiraju organski materijali poput drveta, geometrijski oblici i kromatska paleta, koja u interijeru stvara mirnu i opuštajuću atmosferu zahvaljujući svojim neutralnim tonovima, kao što su topla smeđa, svijetlosiva i neizostavne crna i bijela. Svaki element u prostoru u skladnoj je harmoniji s ritmom prirode, ispunjenim spokojem i ravnotežom. Za uređenje interijera bila je zadužena Brigada, dio grupe agencija Bruketa&Žinić&Grey.
Inspiracija pri izradi kreativnog koncepta interijera frizerskog salona Kanso bio je japanski vrt. Japanski vrt, baš kao i Kanso predstavljaju prostor jednostavnih linija i prirodnih materijala, koji proizlazi iz godina tradicije i vještine izvedbe, a u koji ljudi dolaze ili kako bi uživali u estetici ili radi opuštanja i kontemplacije. Kao što je japanski vrt podijeljen u različite zone, tako se i salon dijeli u nekoliko prostora različitih funkcija. Zone čini prodajni dio koji se nalazi pri samom ulazu, kolor bar, intiman prostor za pranje kose, radna zona gdje se događaju Kanso kreacije te akademija u kojoj se odvija edukacija. Jednostavnošću prostora stvorena je podloga za isticanje kreativnih frizura koje nastaju u ovom prostoru.
Ulazni dio sastavljen je od pulta i prodajnih polica s proizvodima gdje je moguće dobiti stručni savjet koji proizvod je idealan za pojedinu osobu te prostora čekaonice. Prednja zona je od ostatka prostora odvojena kolor barom, mjestom gdje se odvija savjetovanje i konačno miješanje boja kose. Centralni dio prostora čine radne jedinice, sastavljene od velikih površina ogledala koja omogućavaju sagledavanje kompletne osobe prilikom odabira frizure, a koje su odijeljene policama i prolazima. Kao glavni element kroz prostor se proteže pregrada od drvenih letvica koja u pojedinim dijelovima služi kao pregrada, u pojedinim kao obloga elemenata, dok u trećim postaje nosač polica. Njome je od ostatka prostora odvojen prostor za pranje kose, koji svojim uređenjem i karakterom predstavlja kontrast prostoru. To je tamniji prostor s prigušenom rasvjetom koji omogućava klijentu da se u potpunosti opusti i prepusti ritualu pranja kose i masaži.
Kako je temelj funkcioniranja Kansa vještina, puno truda ulaže se u edukaciju, koja se provodi u akademiji, dijelu prostora staklom odvojenom od ostatka. Osim edukacije samih zaposlenika, ona služi i kao prostor za obrazovanje drugih stručnjaka. Kako bi omogućila potpunu koncentraciju, akademija je osmišljena kao jednostavan svijetli prostor, u kojem je sav fokus usmjeren na učenje i koncentraciju. Prostorom dominira zelenilo koje ispunjava i dodatno naglašava prirodnost prostora i prirodnih materijala koji prevladavaju ovim prostorom.
Kanso je službeni ambasador za Keune Haircosmetics, jednu od najvećih beauty kompanija na svijetu te u svom salonu koriste isključivo njihove proizvode. Nastupali su na najvećim regionalnim frizerskim događajima, a u planu je širenje i na međunarodno tržište. Ulaganje u tim i njihovo educiranje put je kojim žele pokazati koliko im je stalo do svakog oblika i boje koja izađe iz njihovog salona. Otkrili su recept za uspjeh i drže se njega: vjeruju u ono što rade i u ljude s kojima rade. Adresa salona je Lopatinečka 8, Zagreb.
Foto: Jelena Balić
Foto: Jelena Balić
Foto: Jelena Balić
Foto: Jelena Balić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....