Samobor je grad poznat po fašniku, kremšnitama i Bermetu, ali odnedavno u turističkim krugovima i po mobilnim kućicama koje na dnevnoj bazi izlaze iz Nord produkta. Nord produkt d.o.o. postoji već 25 godina, u potpunosti je hrvatska firma, a proizvodi kade, namještaj i slavine, veletrgovac je sanitarnom opremom i prije samo tri godine odlučili su svoje proizvode prezentirati u sasvim novom, do sada najkompleksnijem proizvodu – mobilnim kućicama.
Prvo pitanje koje se postavilo prilikom razvoja kućica bilo je ima li za njima uopće potrebe na tržištu, na što odgovori stižu iz dana u dan, prilikom zaprimanja novih narudžbi. Godišnje narudžbe premašuju dvjestotinjak komada, a Nord je u samo tri sezone postao najveći hrvatski proizvođač kućica. Ovaj nenadan uspjeh Nord mobilnih kućica u prodaji i proizvodnji temelji se najviše na kvaliteti koja obilježava kućice; korišteni materijali predstavljaju novost u proizvodnji kućica – koriste se repromaterijali renomiranih europskih proizvođača temeljeni na drvnoj strukturi.
Osnovna misao vodilja tima iz Norda prilikom projektiranja kućica bila je da se ni u kojem trenutku u mobilnoj kućici ne smije osjećati skučenost, baš iz tog su razloga odlučili pod svaku cijenu zadržati standardne dimenzije kreveta (80x200cm i 160x200cm), dimenzije tuš kada (90x75cm ili 100×80 cm), kuhinja sa svim potrebnim elementima.
Kućice dolaze u raznim dimenzijama i dizajnu, pa tako iz Norda posebno ističu kućicu Couple, koja u svega 18m2 nudi sve što Vam treba za odmor; ona izgledom podsjeća na dvokrevetnu hotelsku sobu, no u proširenom izdanju – ima nadopunu u vidu kuhinje.
U kućicama većih dimenzija (24 – 38 m2) može se smjestiti šesteročlana obitelj i u kućici komforno ljetovati. Kako je to uopće moguće pitate se? Zahvaljujući pomnom promišljanju o razmještaju prostorija, malim uštedama na prostoru, specifičnom dizajnu i činjenici da ništa nisu prepustili slučaju. Navedene mobilne kućice Nord naći će se tako ove sezone u kampu AC KRK, prvom kampu sa 5 zvjezdica u Hrvatskoj, što je zasigurno dovoljan dokaz kvalitete proizvoda.
Posebnost koju ističu u Nordu su i tako zvane Tematske kućice u kojima Nord pokazuje svoju pravu snagu – potpunu prilagodbu kupcu i njegovim željama. Vode se motom „Vi zamislite – mi ostvarujemo“. Budući da većina sastavnih dijelova kućica proizlazi iz vlastite proizvodnje, dakle ne kupuju se nego proizvode unutar Norda po potrebi, na kupcu je da definira misao vodilju, a na Nordu da ju realizira.
Zamislite i ovo; pogled na more, mir, tišina, miris borova i čaša crnog vina na terasi u društvu najmilijih…ima li bolje od toga? Na kraju dana ispada da je samo tridesetak kvadrata dovoljno za lagodan odmor, na kojem tako i tako u fokusu treba biti blizina mora i mir, sve što smještaj u Nord kućicama omogućuje.
Više: Nord mobilne kućice
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....