Showroom Modoars

Posjetili smo novi prostor tvrtke Modoars u samom centru Zagreba

Život je igra centimetara. Granica za pogrešku u bilo kojoj igri je vrlo mala. Samo pola koraka prekasno ili prerano i možda nećete uspjeti. Centimetri koje trebamo su svuda oko nas. Oni su u svakoj pauzi na utakmici, svakoj minuti, sekundi… U ovom timu se borimo za taj centimetar. Jer kada zbrojite sve te centimetre, to je ono što čini razliku između pobjede i poraza… To je sve”. Sjećate li se ove scene, kada Al Pacino kao Tony D’Amato u filmu “Any Given Sunday” svojoj momčadi drži svevremenski inspiracijski govor? Čak i danas, 16 godina poslije, te njegove riječi motiviraju i vode mnoge pojedince, bez obzira na struku u kojoj rade. Među njima je i Vladimir Herceg, koji je prije više od 10 godina otvorio tvrtku Modoars, koja funkcionira po principu projektantskog ureda i showrooma dizajnerskog namještaja za kompletno uređenje rezidencijalnih i uredskih prostora.

Kompletna adaptacija

Ovaj vas tjedan, naime, vodimo u njihov novi prostor površine 240 kvadrata, koji obuhvaća showroom, prodajno-izložbeni salon te projektni studio za uređenje interijera, a smješten je u samom središtu Zagreba – u Ilici 15, gdje je preseljen prije nekoliko mjeseci. – Lokaciju smo tražili više od godinu dana i od početka smo željeli izričito u centar. Smatramo da, kao i u mnogim europskim gradovima, centar Zagreba ima svoju čar i povijesno bogatstvo.

Lokacijski je uvijek vrlo posjećen, neovisno o godišnjem dobu i jednostavno ima dušu – kaže Laura Herceg i dodaje kako su cjelokupnim uređenjem željeli spojiti priču brendova koje predstavlju sa zagrebačkim duhom, s obzirom na to da je sama lokacija s pogledom na kulu Lotrščak i Uspinjaču. – Kada smo ušli u prostor, bio je u dosta lošem stanju. Od podova, preko zidova, do instalacija. Trebalo nam je mjesec dana da osmislimo cijeli projekt što se tiče samog uređenja te izložbe namještaja, nakon čega su uslijedili radovi.

U to vrijeme trajao je Sajam namještaja u Milanu, tako da smo to iskoristili kako bismo vidjeli koji su novi trendovi u svijetu dizajna i prikupili nove ideje za uređenje. Svidjelo nam se što su na sajmu prevladavali neutralni tonovi u kombinaciji s raznim biljkama ili najčešće detaljima poput jastuka ili fotelja u nekoj od žarkih boja. Tu kombinaciju boja i smjer uređenja i sami preferiramo, tako da smo ih također koristili i u našem showroomu.

Naravno, pri jednom takvom uređenju bitno je stvoriti prostor koji odražava neki naš stil, ali je također bitno da se sviđa i potencijalnim klijentima, tako da je za nas to bio jedan velik izazov – ističe Laura i dodaje da su u samom prostoru radili nove stvari, a neke su samo renovirali, kao što je parket koji je prepoznatljiv za starozagrebačke stanove, zatim ulazna vrata i još neki detalji koje su namjerno ostavili kako bi održali taj štih koji krasi zgrade po samom centru.

Renomirani brendovi

A što čini asortiman tvrtke Modoars? – U ponudi imamo nekoliko renomiranih talijanskih brendova. Većinu izložbenog prostora posvetili smo Grupaciji Euromobil (Desiree, Euromobil i Zalf) čiji smo ekskluzivni zastupnici za Hrvatsku, a također surađujemo i s tvornicama kao što su Bontempi, Presotto, Varaschin, Billiani, Kristala, Pianca… Većina njihovih modela dizajnerski su komadi svjetski poznatih dizajnera te raznih timova dizajnera trenutačno aktualnih u svijetu. U njihovoj ponudi imamo i modularne modele poput sofa, dnevnih boravaka i, naravno, kuhinja koje se uvijek mogu prilagoditi po mjeri – zaključuju. Više na www.modoars.hr

Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2024 05:47