TAJNA PRIVLAČNOSTI

U ovaj splitski kafić dolazi se iz drugog kraja grada, ali ne zbog njegove lokacije ili vlasnika - poznatog nogometaša

 VOJKO BAŠIĆ/CROPIX
Odgovor o tome tko stoji iza jedinstvenog, autentičnog i kvalitetnog uređenja ovog ugostiteljskog objekta pronašli smo u Solinu

Što ugostiteljske objekte čini privlačnima? Bez obzira na to je li riječ o kafiću, restoranu, noćnom klubu, slastičarnici... Prije svega, lokacija. Bitna je, naravno, i ponuda, kao i dobra usluga. Međutim, postoji još jedan faktor koji igra presudnu ulogu u privlačenju gostiju, gradnji pozitivnog ugleda i, u konačnici, uspješnom poslovanju.

Naime, prvi dojam koji gosti steknu pri ulasku u ugostiteljski objekt može biti ključan za njihovu odluku hoće li ostati ili otići. Pritom će osluškivati zvukove, osjećati mirise i isprobavati okuse, dodirivati materijale u neposrednom okruženju, promatrati boje i oblike, proučavati raspored sjedećih zona, tragati za jednim neočekivanim prostornim elementom koji bi ih mogao potaknuti na razmišljanje... Dakle, pažljivo osmišljen dizajn, u kombinaciji s olfaktornim iskustvom, stvorit će atmosferu koja će se urezati u njihovo pamćenje i zasigurno će utjecati na odluku o ponovnom dolasku u lokal.

image

Prostor kafića uređen je prema željama vlasnika u suradnji sa stručnjacima iz hrvatske tvrtke Creative design

VOJKO BAŠIĆ/CROPIX
image
VOJKO BAŠIĆ/CROPIX
image
VOJKO BAŠIĆ/CROPIX

Toga su bili svjesni Mate Mardešić i Ivica Mornar, inače bivši hajdukovac i nogometni reprezentivac, koji su u širem centru Splita otvorili LU Bar. Riječ je o njihovoj četvrtoj zajedničkoj investiciji, ujedno i prvom kafiću koji je "od nule" uređen prema njihovim željama u suradnji sa stručnjacima iz hrvatske tvrtke Creative design.

Lokal površine 160 kvadrata s terasom od 110 kvadrata nalazi se u Splitu 3, značajnom dijelu grada sagrađenom prije više od 50 godina, gdje su danas sveučilišni kampus i srednjoškolski centar, trgovački centar, brojne poslovne zgrade...

- Budući da smo već neko vrijeme u ugostiteljstvu, spoznali smo određene nedostatke drugih kafića koje smo ovdje željeli izbjeći. Uvijek nam je cilj unaprijediti priču, a tako smo pristupili i uređenju ovog prostora koji dosad nije bio ugostiteljske namjene - kaže Mate Mardešić.

Želja im je bila da prostor bude moderan, ali istodobno pristupačan svima.

image

Barske stolice brenda KA3GA

VOJKO BAŠIĆ/CROPIX
image

Oko dva nosiva elementa - betonska stupa, osmišljen je mini šank

VOJKO BAŠIĆ/CROPIX
image
VOJKO BAŠIĆ/CROPIX

- Naše početne ideje bile su da lokal bude privlačan, da u njega dolaze ljudi iz drugog dijela grada, da bude "ekstra"... Sam prostor imao je dva nosiva elementa - betonska stupa, i jako nas je zanimalo što će tim iz Creative designa osmisliti, a rezultat s dva manja šanka je zaista kreativan. Oni su zaslužni za unutarnji i vanjski namještaj, zidne obloge od kojih se posebno ističe limena obloga - to još nisam nigdje vidio, zatim tapete, dekorativne zidne letvice, custom made police, pločice, vanjska ograda.... a mi smo dodali malo zelenila i možda još pokoji detalj - prepričava Mardešić.

Creative design prva je tvrtka iz Dalmacije koja se specijalizirala za uređenje i opremanje ugostiteljskih objekta s vlastitom proizvodnjom stolica, separea i kreveta. Cijela filozofija tvrtke zasniva se na dalmatinskom porijeklu pa je tako proizvodnja smještena u Dalmatinskoj zagori, dok je showroom u Solinu. Upravo nas je u solinskom novouređenom i proširenom izložbenom prostoru dočekala Ivona Ćurak, marketing i PR menadžerica.

image

Showroom Creative design u Solinu

JAKOV PRKIĆ/CROPIX
image
JAKOV PRKIĆ/CROPIX
image
JAKOV PRKIĆ/CROPIX

Salon se sastoji od dva dijela: jedan je specijaliziran za opremanje hotela, kuća za odmor i apartmana, a drugi za opremanje ugostiteljskih objekata u kojem su izložene brojne ‘KA3GE‘ - stolice, separei, postolja za stolove, ploče, dekorativne zidne obloge, rasvjeta...

Dalmatinski izrazi protkani su kroz cjelokupan brend. Sama riječ "katriga" znači stolica, dok proizvodi nose nazive poput "Cukarr", "Furestto", "Gemisht", "Shempja", "Shinjorina"... Model "Spighetta & Umoor" su, primjerice, stolice s upletenim konopima različitih veličina u kojoj je gumena jezgra, a koje su 20-ak minuta nakon močenja potpuno suhe.

- Naziv brenda ‘KA3GA‘, koji krasi slogan "Inspired by Dalmatia", najbolje opisuje što proizvodimo i koji nam je ‘core business‘, a svaki proizvod koji dolazi iz naše proizvodnje nosi dalmatinsko ime. Brend je nastao kao odgovor na brojne poteškoće i izazove s kojim smo se susretali u svom gotovo desetljetnom radu. S ciljem da svojim klijentima pružimo visokokvalitetan proizvod s realnim rokovima isporuke pokrenuli smo vlastitu proizvodnju - ističe Ivona Ćurak, dodajući kako je tvrtka u trenutku pokretanja brenda 2021. godine imala samo troje zaposlenih, dok danas broji preko 20 stalno zaposlenih djelatnika.

image

Ivona Ćurak, marketing i PR menadžerica tvrtke Creative design

JAKOV PRKIĆ/CROPIX
image
JAKOV PRKIĆ/CROPIX
image

Dio salona namijenjen opremanju hotela, kuća za odmor i apartmana

JAKOV PRKIĆ/CROPIX
image
JAKOV PRKIC/CROPIX

Showroom je ugodno mjesto na kojem se mogu pogledati i isprobati izložbeni modeli namještaja te provjeriti sve detaljne informacije. Creative design nudi uslugu uređenja i opremanja "od ideje do realizacije", što znači da sve što osmisle u jednom prostoru mogu i isporučiti.

- Kod ugostiteljskih objekata i stambenih objekata jedinstveno je da svaki klijent ima svoje želje i treba ih ispoštovati. Dok je uređenje stambenih objekata intimnije i potpuno personalizirano, ugostiteljski trebaju zadovoljiti potrebe velikih masa. Vrlo važno je dizajnirati ugostiteljski objekt u koji će se gosti vrlo rado vraćati. Iznimno bitni su detalji koji ću podignuti cijeli prostor na novu razinu, ali prije svega važna je vrhunska kvaliteta namještaja, osobito stolaca i separea - ističe Ivona Ćurak.

image
JAKOV PRKIĆ/CROPIX
image

Stolice brenda KA3GA

JAKOV PRKIĆ/CROPIX
image
JAKOV PRKIĆ/CROPIX
image
JAKOV PRKIĆ/CROPIX
image

Separe Ae Plus

JAKOV PRKIĆ/CROPIX

Prilikom dizajniranja ugostiteljskih objekata, dodaje, vode se s nekoliko ključnih faktora: namjena objekta, atmosfera koju investitor želi postići, oblici i dimenzije stolova - jer nije isto poslužuju li se samo pića ili možda kolači, zatim biranje izdržljivijih i otpornijih materijala, kao i ne gorivih tkanina te njihova dugovječnost, funkcionalnost oko šanka... Posebnu pažnju pridaju izradi polica, raznih pregrada i postolja te nastoje povezati naziv s uređenjem te tako stvoriti prepoznatljiv i jedinstven objekt.

- Najvažnije je maksimalno iskoristiti prostora kako bi se povećao kapacitet mjesta i kako bi investitor što prije vratio uloženi novac - kaže, dodajući kako se u svakom projektu trude ponuditi novi dizajn te objekte učiniti unikatnim, ekskluzivnim i kvalitetnim.

Upravo kvalitetu hvale i vlasnici LU bara u Splitu.

- Gosti su oduševljeni, namještaj je zaista kvalitetan, nije lako napraviti barski stolac koji je udoban za sjedenje nekoliko sati, bilo bi bolje da je manje udoban kako bi se gosti manje zadržavali - smije se Mate Mardešić.

Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom Creative design.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 22:21