Hisense je ušao u domove igrača Paris Saint-Germaina drugu godinu zaredom

 Hisense

Hisense, vodeći svjetski brend kućanskih uređaja i potrošačke elektronike, s Paris Saint-Germain već drugu godinu udružuju snage i ulaze u partnerstvo.

Osvrćući se na 2021. godinu, Hisense je objavio impresivnu reklamu u kojoj su nogometne zvijezde poput Neymara Jr-a, Keylora Navasa, Ángela Di Marije, Andera Herrere i Presnela Kimpembea kako bi istaknuo izvrsnu kvalitetu Hisense uređaja. Prva reklama dobila je veliku pozornost i pohvale, a možete je pogledati ovdje.

Danas je Hisense objavio svoju drugu reklamu s Paris Saint-Germainom. Ángel Di María i Presnel Kimpembe ponovno su u reklami, dok su se Leo Messi, Marquinhos i Idrissa Gueye pridružili posadi. Oglas prikazuje razne Hisense kućanske uređaje u ugodnom kućnom okruženju i ističe superiornost Hisense proizvoda kroz objektiv svakodnevnog života nogometaša. Kontinuirano partnerstvo i angažman svakog igrača na visokoj razini odražavaju podršku Paris Saint-Germaina i priznanje Hisensa, te ukazuju na to da je Hisense široko cijenjena tvrtka.

Hisense postaje "savršen partner" kroz izvrsnu tehnologiju i visokokvalitetne proizvode

Tema suradnje je ''Savršeni partneri'', što ukazuje na izvrsno partnerstvo tvrtke Hisense i kluba Paris Saint-Germain tijekom ovih godina; također govori da Hisense očekuje da će postati savršen partner u životu nogometnih navijača i potrošača zahvaljujući svojim vrhunskim proizvodima i tehnologiji. U reklami se nalazi pet zvijezda Paris Saint-Germaina koje žive u istoj zgradi, loveći njihove interakcije u svakodnevnom životu dok koriste Hisense proizvode.

Tijekom godina Hisense je nastavio produbljivati svoju tehnologiju prikaza spektakularnim inovacijama kako bi potrošačima pružio savršenu kvalitetu televizora. U ovoj reklami jedan od prikazanih igrača koristio je Hisense TV i iskusio Sports Mode, izvanrednu značajku koja poboljšava kretnje za vrijeme gledanja brze utakmice, što mu je omogućilo vrhunsko i impresivno iskustvo gledanja utakmice.

Hisense ima za cilj pružiti još bolje imerzivno i realistično iskustvo gledanja utakmica ljubiteljima nogometa i potrošačima kroz tehnologiju i savršenu kvalitetu televizora; koristeći izvrsnu kvalitetu, Hisense televizori (A7 / U6 / U7 / U8) visoko su cijenjeni od strane mnogih medija i potrošača. U 2021. godini globalni prihod od prodaje televizora srednje do visoke klase preko 99% YoY, u potpunosti odražavajući visoku reputaciju i priznanje Hisense televizora širom svijeta.

Kao dugogodišnji partner Paris Saint-Germaina, Hisense je osvojio podršku globalnih potrošača u snažnom sportskom događaju i izvrsnim tehnološkim proizvodima, kako u pogledu proizvoda, tako i u pogledu reputacije brenda. Nakon sponzorstva s Paris Saint-Germainom i nekoliko vrhunskih međunarodnih sportskih događaja 2021. godine, Hisense je povećao prihode od prodaje u inozemstvu za 43%, svijest o inozemnom robnom brendu povećala se za 5 pps.

U budućnosti će Hisense nastaviti produbljivati svoj sportski marketing kako bi izgradio jače veze s potrošačima; također pružiti izvanrednu tehnologiju i proizvode kako bi postao poznati i pouzdani brand na globalnoj razini.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 06:51