SAVJETI ISKUSNIH IZNAJMLJIVAČA

7 koraka do najboljeg domaćina kojem se gosti vraćaju svake sezone

 

Čak i ako ste novi u iznajmjljivačkim vodama, već znate da nije dovoljno samo imati prostor i iznajmljivati ga. Cilj vam je da gosti koji dolaze u vaš prostor budu zadovoljni smještajem i uslugom koju nudite kako bi se i sljedeću sezonu vratili upravo k vama. Osim toga, čak i danas u vrijeme interneta, preporuka „od usta do usta“ (eng. mouth to mouth) efikasnija je od bilo koje druge. Ova teorija i nije neka novost – i sami znate da ćete za preporuku dobrog proizvoda pitati člana obitelji ili prijatelja za kojeg znate da ga je već koristio.

Također, važno je spomenuti i da se gostima stvari kao što je besprijekorno čist prostor, WC papir, deterdžent za suđe, čista posteljina i slično, već jednostavno podrazumijevaju. Savjeti koje smo vam pripremili su upravo ona viša razina kvalitete vaše usluge s kojom ćete bez sumnje pridobiti simpatije svojih gostiju i fantastične preporuke za sljedeću sezonu.

Kako biste si osigurali titulu najboljeg domaćina, donosimo vam 7 navika onih najiskusnijih iznajmljivača koje stignete usvojiti već od danas.

Detalji u prostoru

Danas se zaista po povoljnim cijenama može pronaći svakojakih detalja pomoću kojih možete stvoriti određenu atmosferu u svom prostoru za najam. Primjerice, ako se vaš apartman nalazi na moru, detalji koji se slažu s morskom tematikom gostima će dodatno uljepšati boravak. Plave svijeće, slike mora, školjke kao dekorativni elementi, nekoliko novih pločica sa zanimljivim uzorcima, buket svježeg cvijeća… Mogućnosti je bezbroj, a vaši će se gosti osjećati ugodnije.

Uzmite u obzir njihov način života

Ovisno o tome tko je vaša primarna ciljana skupina kojoj iznajmljujete apartman, pokušajte ga opskrbiti potrebnim sitnicama, koje zapravo ne trebate imati, ugodno će iznenaditi goste, a nećete ih osjetiti na svom budžetu. Primjerice, ako je vaš apartman obiteljski, ostavite nekoliko chic-lit knjiga na engleskom jeziku, kanticu i lopaticu za igranje, veliki jastuk za napuhavanje i slično. Ako u vaš apartman većinom dolaze mladi, karte za belu, loptica za picigin i još nekoliko jednostavnih društvenih igara će ih zasigurno osvojiti na prvu.

Ugodno iznenađenje u kupaonici

Nažalost u posljednje vrijeme često možemo čuti kako gosti u apartmanima ne nalaze čak ni one osnovne stvari kao što su toaletni papir ili sapun za ruke. Jeste li ikada ušli u WC kafića ne izgleda ništa posebno, ali pored ogledala ima košaricu s malim dezodoransom, ulošcima i sapunom? Ako jeste, vjerojatno se se oduševili s tim malim znakom koji govori da je vlasnicima stalo do njihovih gostiju. Istu stvar, uz minimalan budžet, možete napraviti i u svojoj kupaonici.

I u kuhinji, osim onog osnovnog, ostavite znak pažnje

Gosti ne vole kupovati svoje spužve i deterdžente za posuđe jer često nisu tamo dovoljno dugo da bi im se ta, naizgled mala investicija, isplatila. Stoga je u redu uzeti barem onaj najjeftiniji deterdžent i spužve. Osim toga, bit će vam zahvalni za šećer i sol, a kava, sok i nekoliko začina mogu biti dodatan (veliki) plus ako vaši gosti stignu kasno, kada su svi dućani već zatvoreni. Također, ako smatrate da vam se isplati, vaše goste može dočekati i mali znak pažnje koji je u skladu s mjestom u koje su došli – mala zdjelica domaćih jagoda iz vašeg vrta ili nekoliko šnita pršuta, sira, maslina i kruha će ih zasita obradovati.

Ostavite im dostupne sve informacije koje mogu tražiti

Ako vam ovo nije prvi put da imate goste, zasigurno ste se već susreli s brojnim pitanjima. Možete im samostalno složiti malu "brošuru" ili knjižicu informacija s preporukama dobrih i povoljnih restorana, najboljim plažama, mjestima za fotografiranje, dućanima u blizini, bankomatima, vodičima, najfinijim pekarama s preporukama peciva za doručak, mjestima s najboljom kavom i pogledom na more. Rent-a-car informacijama i slično. Svakako ćete si uštedjeti vrijeme koje biste inače potrošili na odgovaranje na pitanja, a gostima će biti praktično i simpatično imati svoju knjižicu prepunu ideja kako provesti vrijeme. "Brošuru" možete napraviti na nekoliko stranica u Word dokumentu i printati za svakog gosta.

Ako vam gosti dolaze na dulje vrijeme, možete ih pitati što ih zanima te personalizirati brošuru – na takav tretman zasigurno neće naići u svakom privatnom smještaju.

Budite prisutni i na društvenim mrežama

Pristup internetu i mobitel s kamerom dovoljni su da stvorite odnos i sa svojom online zajednicom – možda vas baš netko pronađe preko toga. Primjerice, na Instagramu možete objavljivati fotografije detalja iz svog apartmana, lijepa mjesta i kratke priče, dok na Facebooku možete dijeliti lijepe i zanimljive novosti iz vašeg mjesta, programe i datume ljetnih festivala koji se događaju i slično.

Topli i gostoljubivi domaćini

I za kraj, stranci nas već gledaju kao izrazito srdačan i gostoljubiv narod – stoga im pokažite da to zaista i jest tako. Ljubaznost, osmijeh i sve gore navedeno siguran je put do pozitivnih povratnih informacija, novih gostiju i vjernosti starih gostiju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2024 09:22