TRIKOVI KOJI ĆE VAS ODUŠEVITI

Brzi i praktični savjeti za proljetno čišćenje vašeg doma

Spremate se za proljetno čišćenje, ali ne znate odakle početi? Kako bismo vam pomogli, donosimo vam jednostavne savjete koji će vam pomoći u organizaciji doma

Održavanje vašeg stana ili kuće čistim ne bi trebala biti prevelika gnjavaža, ali proljetno čišćenje često zna izazivati probleme. Kako bismo to spriječili, za vas smo izdvojili nekoliko praktičnih trikova za lakšu organizaciju stvari u domu.

1. Postavite si jasne ciljeve

Planiranje i odlučivanje kako započeti s proljetnim čišćenjem jednako je važno kao i sam postupak pospremanja. Prvi i najvažniji korak jest da si postavite jasne ciljeve, odnosno isplanirate s čim krenuti, koje stvari baciti, a koje sačuvati i slično.

Kad napišete svoj popis obveza, imajte na umu da korake u tom procesu rasporedite onako kako vam odgovara. Naprimjer, umjesto da pokušavate očistiti cijelu kuću u jednom danu, radije se odlučite za čišćenje kuhinje prvi dan, a dnevnu sobu pospremite tek idući. Vodite se ovom jednostavnom taktikom i samo pospremanje bit će vam mnogo lakše.

2. Pomozite si metodom 'tri kutije'

Jednom kad shvatite koji su ciljevi proljetnog čišćenja u vašem domu, bit će vam lakše krenuti. Ovdje vam može dodatno pomoći i metoda zvana 'tri kutije'. To bi značilo da stvari rasporedite u tri vrste - predmete za baciti, za donirati i za sačuvati.

Bacite sve one stvari koje vam više ne trebaju, a više nisu iskoristive. Njih ne možete donirati pa ih je najbolja baciti.

Donirajte sve predmete koji vam nisu potrebni, ali su svejedno iskoristiti te nisu za baciti. Ne samo da ćete osloboditi mjesto za vama važnije stvari, također ćete napraviti dobro djelo i pomoći nekome tko ima manje od vas.

Ostavite sve ono što ćete koristiti ili vam je potrebno. Nered se najčešće stvara kad odgađamo bacanje stvari koje nikad ne upotrebljavamo., ali iz nekog ih se razloga ne želimo riješiti.

3. Prvo bacite suvišne stvari pa tek onda kupujte nove

Umjesto da kupujete još stvari koje će stvoriti još veći kaos u vašem domu, najprije organizirajte ono što vam više ne treba. Nakon što se riješite suvišnog, tek ćete onda biti spremni za kupnju novih stvari u vašem domu.

4. Svaki korak odradite do kraja

Ako je na redu temeljito čišćenje i pospremanje dnevnog boravka, nemojte prelaziti na druge prostorije sve dok ne završite s njim. Naime, tako će vam biti mnogo lakše organizirati se, a postupak pospremanja teći će glatko.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 16:57