Novi hotel pod Hiltonovim brendom Canopy, nedavno otvoren na uglu Branimirove i Trpimirove ulice u Zagrebu, veliko je osvježenje u gradskoj ponudi. Ovaj hotel, koji je maštovito uredio Studio Franić Šekoranja, ne zrači samo posebnom atmosferom uređenog interijera, nego se već od ulaska osjeća vrlo opuštena vibra koja stiže od simpatičnog i cool osoblja.
Prvo što posjetitelj vidi kada uđe u hotel je recepcija s mladim djelatnicima odjevenim u prsluke i traperice, od kojih neki imaju tetovaže i piercinge.
- Kod nas u Canopyju menadžer hotela je chief enthusiast, a voditelj recepcije lead welcome enthusiast. Uniforme osoblja nisu stroge, sve je ležerno. U drugim hotelima u Hrvatskoj osoblje ne smije imati piercing, ali kod nas to nije slučaj. Opušteno komuniciramo s gostima, važno je pokazati osobnost. Pozicionirani smo kao lifestyle hotel, a naši se gosti žele upoznati s lokalnom zajednicom - kaže Miroslav Luketić, chief enthusiast.
GRAFITI
Ulazni prostor, recepcija, bar, lobby, retreat zona i restoran uređeni su u eklektičnom stilu koji priziva sjećanje na zagrebačku povijest, onu industrijsku, a kroz neke komade namještaja i zanimljive detalje na kraj pedesetih i šezdesete godine. Na zidovima se mogu vidjeti stare reklame, plakati, primjerice, Zagrebačkog zbora, grafiti umjetnika Cheza 186 te stara ambalaža skupljana za vrijeme trajanja projekta po raznim domaćim i stranim sajmovima i antikvarijatima, poput kutije za Kraš bombone sa šljivovicom. Moglo bi se reći da je nalik muzejskom postavu.
Pri uređenju prostora Studio Franić Šekoranja referirao se na lokaciju na kojoj se hotel nalazi jer su na istom mjestu davno bile tvornice Union i Kraš, a u blizini Penkala i Nada Dimić. Nedaleko je bila i tvornica Gredelj, u susjedstvu željeznice i pošte.
- Ovo je područje grada prošlo kroz više tranzicija - od industrijskog dijela grada, koji se 1950-tih počeo razvijati u stambeni dio, do moderne i suvremene ulične umjetnosti, street art-a, uz prugu. To su ujedno bili i glavni utjecaji u osmišljavanju inspiracije koja je determinirala vizualni identitet i koncept interijera, dekoracija i umjetnosti. Sve u svrhu postizanja jedinstvenog duha vremena slojevite povijesti. Tako je namještaj, kao i svi ostali elementi interijera, kombinacija onog iz stanova tog razdoblja i onog iz te industrijske priče - kaže Dean Franić.
S obzirom na to da Hilton traži određene standarde i udobnost prije svega, osim u dekoraciji, sav je namještaj izabran i većinom dizajniran u Studiju Franić Šekoranja, a vođen estetikom odabranih razdoblja. Tako je bar posvećen velikim znanstvenicima s ovih prostora - Nikoli Tesli i Slavoljubu Penkali, čija je tvornica bila u susjedstvu.
- Iako smo većinu naših ideja uspjeli realizirati, ipak se to ne može nazvati odriješenim rukama, nego dugotrajnim procesom osmišljavanja i nastajanja glavnog koncepta prilagođenog osnovnim smjernicama brenda. Inzistirali smo da se glavna inspiracija, predvođena lokacijom i poviješću tzv. “genius loci”, od začetka ideje i koncepta, pa sve do same realizacije, ne izgubi te da prikažemo našu povijest, barem onakvu kakvu je želimo vidjeti - šarenu, zabavnu, inspirativnu i poučnu - objašnjava Saša Šekoranja.
U šali kažu da su njihovi gosti backpackeri s Louis Vuitton torbom. Pozicionirani su kao lifestyle hotel u kojem cijene lokalno
URBANA EKIPA
Hiltonov podbrend Canopy by Hilton orijentiran je mladoj urbanoj ekipi koja preferira visoku klasu smještaja.
- U šali kažu da su to backpackeri s Louis Vuitton torbom - smije se Marijan Magazin, voditelj recepcije, i naglašava da su dobrodošle sve generacije.
Nakon ulaza u hotel otvara se prostor u kojem je recepcija čiju pozadinu krasi polica s kreativnim suvenirima. Lijevo se nalazi udoban bar, a iza recepcije prolaz s replikom skulpture Sunce iz Bogovićeve ulice i liftovima, koji vodi do restorana ReuUnion (prema Union tvornici čokolade).
- Chef kuhinje Marinko Topalović slagat će menu prema dnevnoj ponudi na Dolcu, a ujutro će se gostima nuditi mogućnost da odu s njim na tržnicu - najavljuje Marijan Magazin.
U drugim hotelima u Hrvatskoj osoblje ne smije imati piercing i tetovaže, a kod nas može, kaže direktor M. Luketić
ZONA ZA RAD
Objedovati se može za klasičnim stolovima, ali i sjediti s neznancima za velikim drvenim komunalnim stolom koji gleda na kuhinjske peći i ulicu. Takav se stol, na kojem može sjediti više poznatih i nepoznatih osoba zajedno, nalazi i u baru. Pokraj restorana odvojen je ugodan prostor - retreat zona - koja gostima pruža mir za rad.
Spuštamo se liftom na minus prvu etažu. Ovdje se nalaze teretana, soba za masažu i tzv. transfer lounge, prostor na koji su u hotelu posebno ponosni, u kojem gost može ostaviti svoje stvari ako mu je isteklo vrijeme za sobu ili je stigao prerano. U lijepo uređenom prostoru također se može otuširati ili odmoriti. Soba za masažu izgleda kao da je izašla iz nekog vremenskog stroja. Osim namještaja, tapeta i kolorita, koji nam prvi privlače pozornost, vide se tu i plakati s naslovnica starih ženskih časopisa.
Na prvom katu hotela su dvije odvojene, a po potrebi spojene konferencijske sobe s vrhunskom tehnološkom opremom. Udobnošću podsjećaju na dnevni boravak. U jednoj je prostoriji dugački stol, a u drugoj okrugli, uz obavezno dnevno svjetlo. Posebnost je i vrlo lijepo uređen coffee break prostor.
Na katovima u hodniku svoj filter za vodu, a boce se mogu pronaći u sobama. Apartmani i sobe uređeni su u smirenijim tonovima i pročišćeni, s dijelom retro namještajem i udobnim krevetima. Pisaći stolovi u njima asociraju na poštanske stolove. Tepisi nose uzorke s narodnih nošnji, a noćni ormarići reinterpretirani su tabletići od paške čipke. Lokalno je također važan element hotela. Goste u sobama čekaju ugodne čarape, a ne šlape...
INFO
- 8 milijuna eura vrijedna investicija
- 151 soba (sa 8 apartmana)
- 65 mjesta u restoranu
- 2 konferencijske sobe za 40 osoba
Foto: Neja Markičević/Hanza Media
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....