Pametni uređaji

BIT ĆE PRVI NA EUROPSKOM TRŽIŠTU Nova generacija Rimčevog električnog bicikla povezivat će se s drugim uređajima eSIM tehnologijom koju je razvio HT

Greyp, električni bicikl
 Darko Tomaš / HANZA MEDIA

Hrvatski Telekom (HT) i hrvatski proizvođač električnih bicikala Greyp, kojeg vodi Mate Rimac, sklopili su suradnju za inovativni novi model Greyp električnog bicikla, koji će HT podržati novom uslugom eSIM. Prema današnjoj objavi iz HT-a, električni bicikl očekuje se na tržištu već idućeg proljeća.

”Kada smo pokrenuli eSIM funkcionalnost, među prioritetima su nam odmah bila pametna vozila. Greyp se idealno uklapa u našu strategiju širenja eSIM tehnologije, jer je riječ o inovativnom hrvatskom proizvodu koji svojim električnim pogonom ne opterećuje okoliš“, rekao je Richard Brešković, direktor marketinga za privatne korisnike u HT-u.

Naime, eSIM predstavlja veliki tehnološki iskorak jer zamjenjuje korištenje fizičkih SIM kartica i omogućava raznim uređajima samostalnu povezivost. Tako će nova generacija Greyp bicikla, putem HT-ovog eSIM profila, razmjenjivati podatkovni promet između samog vozila te web i mobilnih aplikacija bez potrebe za fizičkom SIM karticom.

Dapače, fizičku SIM karticu u biciklu će u potpunosti zamijeniti čipset koji će podržavati eSIM uslugu HT-a i koji će omogućiti podešavanje postavki za priključke pojedinačnih korisnika preuzimanjem eSIM profila na različite uređaje. U sljedeće dvije godine, kažu iz HT-a, očekuje se da će prosječni korisnik imati i više od četiri povezana uređaja, a ova tehnologija omogućit će lakšu povezivost korisnika na više uređaja.

HT je prvi u Hrvatskoj i unutar Deutsche Telekom grupe omogućio eSIM funkcionalnost prema GSMA standardu.

„Sigurni smo da će eSIM uskoro biti globalni standard u ponudi pametnih uređaja, a HT će se pobrinuti da svojim korisnicima ponudi sve više uređaja koji podržavaju tu uslugu”, istaknuo je Brešković.

Novi Greyp bicikl razmjenjivat će podatke bez potrebe za fizičkom SIM karticom, a imat će bolje korištenje značajki poput automatskog video snimanja, praćenja fizičkog stanja vozača, daljinskog upravljanja te razmjene podataka putem društvenih mreža.

Neke od ostalih funkcionalnosti su „automatic distress call“ na temelju podataka G-senzora i žiroskopa, prikaz, logiranje i upravljanje motorom na temelju otkucaja srca vozača; prikupljanje i prikaz brzine, pređene udaljenosti, potrošenog Wh, potrošenih kalorija te trajanja vožnje, navodi se u priopćenju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 23:33