Menadžer tjedna

BORIS ŽGOMBA (Uniline) Čovjek koji godišnje dovede 350 tisuća gostiju

Boris Žgomba
 Goran Šebelić / HANZA MEDIA

Što je postigao?

Od male pulske turističke agencije za dvadesetak godina stvorio je s partnerima Uniline - najvećeg hrvatskog touroperatora i rent-a-car operaciju pod franšizom Europcar, s više od 1100 vozila. Godinama je predsjedavao UHPA-om, Udrugom hrvatskih putničkih agencija, te ECTAA-om, Europskim udruženjem nacionalnih udruga putničkih agencija i touroperatora, a trenutačno je predsjednik Udruženja putničkih agencija pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i potpredsjednik ECTAA-e.

Zašto je to važno?

Pozicionirao je Uniline kao jedan od potpornih prodajnih stupova hrvatskog turizma i osnažio važnost i nezaobilaznu ulogu ceha hrvatskih turističkih agencija.

Kako posluje?

Godišnje dovodi više od 350 tisuća gostiju, od kojih više od 180 tisuća koristi usluge smještaja, a preostali dio koristi ostale usluge iz široke palete Unilineovih usluga. Ukupni Unilineov prihod doseže 350 milijuna kuna, a godišnje raste po dvoznamenkastoj stopi.

Što će učiniti u budućnosti?

Prije svega, znatno će povećati turistički promet s azijskih tržišta, odakle će do 2030. dolaziti 2 od 5 svjetskih turista. Poslije Šangaja, za dva do tri tjedna otvara drugi ured Unilinea u Aziji, u Seulu. Završavaju se razgovori o otvaranju prve izravne čarter-linije iz Koreje prema Dubrovniku. Preuzima upravljanje hotelskom prodajom i marketingom ili cjelovito upravljanje hotelima poslije hotela Selce za još desetak hotela u 2018. i 2019., odnosno za otprilike 1500 do 2000 soba. Do kraja 2017. završava i upravnu zgradu na tri kata u Puli.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 05:31