U vrijeme kada svi pričaju o poduzetnicima, a država ih ohrabruje u novim poslovnim pothvatima, važno je na umu imati i vještine, odnosno karakteristike koje će mladim poduzetnicima pomoći da izdrže brojne izazove i ostvare zacrtane ciljeve.
Martin Zwilling je ugledni američki poslovni anđeo, ulagač i mentor brojnim mladim poduzetnicima koji rado slušaju njegove savjete.
Ove četiri karakteristike uspješnih poduzetnika Zwilling je izveo iz brojnih primjera iz prakse i iskustva koje je stekao u radu s mladim ljudima.
1. Pomirite se s nepredvidivostima
Razmišljate li o poduzetničkom pothvatu, odmah u startu na umu morate imati nebrojene nepredvidivosti koje će se događati na dnevnoj bazi.
- Jednostavno se morate pripremiti na činjenicu da će nepredvidivosti biti vaša svakodnevnica - odlučno je izjavio Zwilling.
2. Morate imati debelu kožu
Kao vlasnik tvrtke, većina povratnih informacija zaposlenika, kupaca, ulagača i partnera koje čujete - biti će negativna, i to je činjenica na koju biste se trebali čim prije priviknuti.
- Dobar poduzetnik mora pronaći način kako balansirati između kritika i brojnih savjeta te se držati zlatne sredine. Što znači ne svađati se oko svega, ali i ne slušati slijepo sve i svakoga - tvrdi Zwilling.
3. Uvijek imajte na umu viziju i misiju svoje tvrtke
Koliko god velika ili mala bila, tvrtka mora imati jasno definiranu misiju i viziju. Vizija je budućnost tvrtke, kakvu ju vidite i čemu težite, a misija je kako ćete tamo doći.
Morate znati i planirati korake za oba segmenta poslovanja, ukoliko želite postići krajnji cilj.
4. Uvijek i iznova prihvatite neuspjeh
Čim prije uvidite činjenicu da je neuspjeh dio svakodnevnice, bit će vam lakše nositi se s njime.
- Morate biti prilagodljivi novim situacijama, a problemima pokušati pristupiti iz što više različitih kuteva. Fleksibilnost je važna karakteristika uspješnih poduzetnika - tvrdi Zwilling.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....