Odlična organizacija i mjesto susreta za koje se nadamo da će postati tradicija – gotovo jednoglasno su se složili brojni sudionici i govornici FMCG SUMMITA koji se održao u Hypo centru Zagreb. Više od 300 sudionika i gotovo 20 govornika posjetilo je i odlično iskoristilo prvi FMCG SUMMIT u Zagrebu.
Konferencija namijenjena trgovini i robi široke potrošnje na jednom mjestu okupila je velik broj trgovaca, proizvođača, distributera, malih OPG-ova, menadžera i upravitelja uspješnih hrvatskih firmi, koji su na jednom mjestu mogli čuti sve o trendovima i inovacijama unutar FMCG sektora.
- Jačanje sektora i edukacija su neophodni. Razmjena iskustava i znanja je nešto što nas sve zajedno može vući naprijed. Nismo dovoljno veliki da bismo pojedinačno i tako rascjepkani mogli ići van. No, ujedinimo li se mogli bi postići znatno više. Mislim da je ovo izvrstan put i da će ova konferencija dati brojne pozitivne pomake – izjavio je sudionik okruglog stola, Miodrag Borojević predsjednik Uprave Penny Market Italia.
Da će do pomaka zasigurno doći, svjedoče i brojna poznanstva i odličan networking do kojega je došlo.
- Mi unutar naše struke prerijetko imamo priliku razgovarati s drugim kolegama i izmijeniti mišljenja. Trebali bismo češće imati jedan ovakav događaj na kojemu možemo vrlo fokusirano razgovarati o problemima koji nas muče. Tu je i kontakt s dobavljačima koji je na ovaj način znatno jednostavniji i pristupačniji jer na jednom mjestu imamo cijelu crème de la crème ovog sektora pa je to za mene izuzetna prilika da sa svima njima porazgovaram – rekao nam je Helmut Anton Fenzl, predsjednik uprave SPAR Hrvatska.
- Svaki ovakav sastanak izuzetno je koristan jer želimo razviti nove partnerske odnose, a konferencija se pokazala i kao idealno mjesto susreta i razmjene iskustava, što je itekako poželjno. Dogodio se snažan networking, kao i čitav niz dobrih ideja – dodao je Zvonimir Mršić, predsjednik uprave Podravka.
- Pohvalio bih organizatora na ovoj konstruktivnoj i kvalitetno organiziranoj konferenciji te bih se svakako preporučio i za iduća događaja. U svakom slučaju dobro je razmijeniti iskustva i trendove koji su prisutni na tržištu i na neki način pokazati smjerove kako od strane trgovaca, tako i od strane proizvođača. – dojmovi su Marina Pucara, predsjednika uprave Zvečevo.
Foto: Sudionici
Konzum na konferenciji najavio veliki novitet
Direktor nabave Konzuma Jure Radoš iskoristio je priliku da na prvoj FMCG konferenciji otkrije i nekoliko noviteta u poslovanju pa je tako izjavio da u idućih 2-3 tjedna započinju s dva nova projekta. Bivši Getro u Vrbanima postaje glavno skladište za online trgovanje.
Novi model dorađen je nizom detalja pa će tako svaki kupac dobiti ne samo registarsku oznaku vozila koje će mu na kućnu adresu dostaviti naručene proizvode nego i fotografiju osobe koja isporučuje pošiljku.
Drugi projekt je, kako su ga nazvali, 'discovery shopping' u bivšem trgovačkom centru Mercator u zagrebačkoj Vukovarskoj ulici. Vrata otvara u prosincu, bit će to najmoderniji maloprodajni prostor u cijeloj regiji.
Foto: Jure Radoš, Konzum
- Ovakvih događanja nedostaje i drago mi je da je InStore preuzeo to na sebe i popunio tu jednu nišu. Vidi se i po odazivu i po interakciji, angažiranosti i načinu na koji prate prezentacije. Sretnete neke ljude koje dugo niste vidjeli, ali je prisustvo na jednom ovakvom eventu i pitanje izgradnje imidža te ljudskog kontakta i razmjene informacija koje se kroz mailove i telefone nikada ne mogu izgraditi – zaključio je Mladen Kožić iz GFK i na najbolji mogući način preporučio sljedeći FMCG SUMMIT čijoj organizaciji se jako veselimo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....