FLAGSHIP SUPERMARKET

FOTO: ZAGREB IMA NOVI ŠOPING CENTAR Na mjestu nekadašnjeg Mercatora otvoren je Super Konzum Radnička, evo što sve nudi

Nekadašnji Mercator postao je Konzumov flagship sa 30 tisuća artikala
 Goran Mehkek/EPH

Nakon nedavnog lansiranja novog koncepta online trgovine Konzum klik, najveći domaći trgovački lanac otvorio je u četvrtak novi Super Konzum Radnička, u koji su investirali 30 milijuna kuna. Realizacijom obje investicije, ukupne vrijednosti 60 milijuna kuna, otvoreno je 300 novih radnih mjesta.

Nekadašnji Mercator postao je takozvani Konzumov flagship u kojem su odlučili pokazati sve što imaju i kupcima ponuditi svojevrsni novi doživljaj kupovine. Uz 30.000 artikala u toj premium trgovini od čak 5000 četvornih metara je i juice bar sa svježe cijeđenim sokovima, gastroteka s ponudom gotovih jela, sushija i wok jelima, s roštiljem, sve do gableca, kave i kolača. Kupci mogu sami odabrati sastojke i kreirati jela, a mogu odabrati i ribu i meso te naručiti pripremu. Na odjelu voća i povrća je egzotična zelena tržnica s tridesetak novih artikala, među kojima su i zlatni kiviji, kokosov orah, razne vrste klica, dok mesnica ima u ponudi, između ostalog, i argentinsku janjetinu. Svi mesari završili su i specijalnu obuku u Danish meat Collegeu. Ribarnica, osim 50 različitih vrsta ribe, ima i posebni bazen za hlapove i školjke. Posebno je velik i odjel igračaka.

- Otvaranje najmodernijeg Super Konzuma na mjestu nekadašnjeg Mercatora svjedoči još jednom o opravdanosti spajanja dviju velikih kompanija, koje zajedno potvrđuju lidersku poziciju u maloprodaji u Hrvatskoj i Sloveniji, kao i u cijeloj regiji u kojoj posluju - rekao je Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 07:49