U Rafineriji nafte Sisak uskoro se kreće s najavljenim organizacijim promjenama, koje podrazumijevaju prekid rada postrojenja FCC, gdje se proizvodi motorni benzin. To će dovesti do smanjenja broja radnika za maksimalno 40 u drugoj polovici 2018. godine, od ukupno 600 ljudi koliko je trenutačno zaposleno u Rafineriji Sisak.
"Eventualnu odluku o višku mora donijeti Uprava te ćemo u tom slučaju radnike nastojati preraspodijeliti na otvorene pozicije unutar kompanije u skladu s poslovnim potrebama i kvalifikacijama radnika. Ako unatoč nastojanjima ne uspijemo preraspodijeliti radnike unutar kompanije, isti će kao višak biti zbrinuti i dobiti otpremninu u iznosu značajno višem od hrvatskog prosjeka", ističu u Ini iz koje su priopćili da se prijedlog organizacijskih promjena trenutačno nalazi na savjetovanju kod Radničkog vijeća, a pripremljen je temeljem odobrenog Poslovnog plana za 2018. godinu.
Prijedlog je donešen u skladu s Deloitteovom analizom, čiji su rezultati javnosti predstavljeni prošle godine, te se temelji na prijelaznom rješenju koje podrazumijeva prijevoz naftnih poluproizvoda između rafinerija Sisak i Rijeka i prekid rada postrojenja FCC u Rafineriji nafte Sisak. Na taj način osigurat će se bolja iskoristivost postrojenja za konverziju u obje rafinerije.
Podsjetimo, Deloitteova analiza, kao i sve dosadašnje, pokazala je kako je konverzija Rafinerije nafte Sisak u logistički centar ekonomski najisplativije rješenje čijom bi se provedbom realiziralo 93 milijuna dolara novčanog tijeka u sljedeće tri godine u usporedbi sa sadašnjim načinom rada rafinerije.
"Predloženi način rada Rafinerije nafte Sisak korak je prema značajnom smanjenju gubitaka koje rafinerija generira. Ove promjene ne podrazumijevaju druge odluke vezano za budućnost Rafinerije nafte Sisak: prerada sirove nafte nastavila bi se u blokovima kao što je i sad, dok bi sekundarna postrojenja radila kontinuirano, bez obustava, što dosad nije bio slučaj.", napominju u Ini.
KREĆE REORGANIZACIJA
Ina u Sisku gasi proizvodnju benzina i otpušta 40 ljudi
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....