Istraživanje je pokazalo kako 92 posto ljudi bezuvjetno vjeruje društvnim mrežama, odnosno preporuci svojih "prijatelja" na društvenim mrežama - ne imajući pritom na umu činjenicu da je većina toga pomno isplanirana reklama i plaćeni oglas čiji cilj je prenošenje određene poruke te poticanje na akciju koja najčešće uključuje neki oblik kupovine.
Donosimo vam sedam industrija koje su najviše profitirale zahvaljujući društvenim mrežama.
1. Industrija zabave
Od sredine studenog do sredine prosinca 2014. industrija zabave bila je zaslužna za više od 60% objava na Facebooku u odnosu na sve ostale industrije, a zanimljivo je da u svojoj komunikaciji s korisnicima češće biraju direktne linkove na svoj sadržaj, nego komunikaciju putem fotografija ili videa.
2. Nekretnine
Prodajne agencije na društvenim mrežama našle su savršenu nišu te se odlično koriste svim raspoloživim alatima. Od pomnog targetiranja i plaćenih oglasa, do jednostavne i učinkovite komunikacije te dijeljenja sadržaja zanimljivog velikom broju ljudi.
3. Marketinške agencije
Svaki brend i proizvod u svojoj suštini traži marketinško rješenje za društvene mreže, stoga ne čudi činjenica da su i same marketinške agencije profitirale zahvaljujući novim medijima. Čak 96% agencija koristi društvene mreže kao marketinški alat, a 95% njih je uvjereno kako su društvene mreže iznimno važne njihovim klijentima.
4. Maloprodaja
Donedavno su samo velike trgovine imale značajne uspjehe, međutim zahvaljujući društvenim mrežama veliki rezultati i bolja prodaja idu i maloprodajnim trgovačkim lancima. Uz malo planiranja i pomnije osmišljenu strategiju - lako je doći do krajnjih korisnika i u znatno kraćem vremenu im na zanimljiviji način poslati poruku koju želite da prime.
5. Obrazovanje
Jedna od najzanimljivijih industrija koje su se našle na listi je i obrazovanje koje je omogućilo studentima, obrazovnim instutucijama i mnogim edukatorima da dođu do svojih korisnika na način koji nikada prije nije bio moguć.
6. Restorani
Uspješni od onih manje uspješnih restorana, između ostalog, razlikuju se i po svom nastupu na društvenim mrežama. Imaju li fan page, koliko je informativan, ima li dovoljno atraktivne fotografije i što je najvažnije - pozitivne komentare na račun jelovnika ili ambijenta - uvelike će utjecati na odabir krajnjeg korisnika.
7. Moda
Brzina kojom sadržaj putuje na društvenim mrežama je usitinu fascinantan, a posebno zanimljiva modnoj industriji koja koristi sve raspoložive platforme ne bi li promovirala, primjerice, novi trend.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....