MODERNIZACIJA

Osječanin lansirao prvu domaću aplikaciju za vođenje poslovanja 'na dlanu'

 Vlado Kos / CROPIX

Mladen Ardalić (31), mladi magistar ekonomije iz Osijeka čija se obiteljska tvrtka Vomi commerce već dulje od 20 godina bavi uslužnim vanjskim računovodstvom za više od 1200 klijenata, prije četiri mjeseca na operativne sustave Android i iOS lansirao je prvu mobilnu aplikaciju za vođenje poslovanja u Hrvatskoj.

Aplikacija “Moja tvrtka”, kako ju je Ardalić nazvao, trebala bi olakšati poslovanje novim, mladim poduzetnicima i malim tvrtkama jer svojim korisnicima omogućava da na jednome mjestu imaju sve što je potrebno za vođenje poslovanja na dlanu i u pokretu.

Nekoliko modula

- To je na neki način modernizacija onoga što radimo kao računovodstvena tvrtka, zbog čega sam osnovao i tvrtku Vomi IT. ‘Moja tvrtka’ je vrlo jednostavna aplikacija za korištenje na pametnim telefonima ili tabletima.

U svega par minuta obavi se registracija, unos podataka o firmi i postavljanje loga, a pristup se može dodijeliti i ostalim djelatnicima.

Aplikacija se sastoji od nekoliko modula - za komercijalne potrebe u nju se može postaviti ponuda roba i usluga, raditi poslovne ponude, izdavati račune, sastavljati izvještaje, a u administrativnom smislu mogu se kreirati dokumenti, izrađivati putni nalozi, i to tako da postoji interakcija s djelatnikom koji odlazi na put, pa putni nalog bude kreiran u roku 1-2 minute.

Mogu se raditi pisma namjere, pratiti poslovanje, naplata potraživanja i komunicirati s poslovnim partnerima, kreirati ponudu i poslati je, a sve to dok ste u pokretu, na putu, na kavi, ručku... - pojasnio nam je Ardalić, dodavši da je aplikaciju u ova četiri mjeseca instaliralo oko 200 korisnika.

- Aplikacija je u početku besplatna za prvih 50 dokumenata, a nakon toga se plaća naknada u iznosima od 400, 600 ili 900 kuna godišnje, ovisno o broju dokumenata i koliko tvrtki se želi kreirati. Prvenstveno je namijenjena malim tvrtkama i početnicima koji nemaju velik broj dokumenata i neki zahtjevan sustav, iako je u nekim segmentima mogu koristiti i velike tvrtke.

No, i dalje ćemo je razvijati tako da će postati zanimljiva i velikima. Na tržištu postoje aplikacije koje nude pojedine module, ali ništa od toga nije prilagođeno našim standardima i ovo je prva mobilna aplikacija u Hrvatskoj za kompletno vođenje poslovanja jedne tvrtke.

Više opcija

Na jednome mjestu nudi se više opcija i sve je međusobno povezano, a plan je i omogućiti korisnicima da se unutar aplikacije stvori mala društvena mreža kako bi poslovni partneri mogli još bolje razmjenjivati informacije, nuditi i tražiti robu i usluge - istaknuo je Ardalić.

Naglašava da mu je cilj bio malim tvrtkama “za relativno male novce omogućiti sustav sličan onome kakav imaju veliki, a sve kako bi unaprijedili poslovanje i ponudili robe i usluge na puno širem tržištu nego do sada”.

U pripremi su i dva nova modula - Moj tim koji će omogućiti interakciju sa zaposlenicima i praćenje dodijeljenih zadataka te B2B veza za povezivanje s web-shopom i drugim sferama poslovanja. Aplikacija zauzima 10 megabajta prostora na mobilnom uređaju, a svi dokumenti čuvaju se na serveru, pa su korisniku dostupni ponovnim logiranjem čak i ako izgubi mobitel ili tablet.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 19:25