ZAGREB SMART CITY

SmartZET: Do karte za tramvaj u nekoliko klikova

Mobilna aplikacija koju je osmislio tim A na design thinking radionici EPH «Zagreb – Smart City» omogućava građanima da stignu na željeno odredište tramvajem ili autobusom – još brže i još jednostavnije
U Oris Kuci arhitekture odrzana Design Thinking radionica Zagreb Smart City. Na fotografiji: radionica u tijeku - novinarka Dora Koretić
 Dragan Matić / CROPIX

SmartZET - Get there fast and easy

Mobilna aplikacija omogućava:

● kupnju elektroničke karte putem smartphonea za tramvaj ili autobus za one koji ne vole plaćati gotovinom
● raspored javnog prijevoza u stvarnom vremenu kako više ne biste morali čekati tramvaj
● personalizirane notifikacije: ako želite, dobivate informacije samo za rutu kojom se krećete
● digitalna izdanja dnevnih novina kako biste si vožnju u tramvaju ili autobusu učinili što ugodnijom
● ZET osobni savjetnik

Glasajte za aplikaciju koja će vam olakšati život

TIM A: SmartZET

TIM B: ParkME

TIM C: Info365

TIM D: ZagrebiZG


Video je napravljen u produkciji Antonije Mamić i Lutva Mekića, vodećih eksperata za video i digital media produkciju / snimatelj Miran Krčadinac

Ilija ne voli plaćati gotovinom. Svaki put kad dolazi na tramvajsku stanicu razmišlja ima li dovoljno novca i gubi vrijeme na traženje bankomata jer mu prodajno mjesto ZET-a gdje može platiti karticom nije usput. Đurđa voli spavati ujutro, kreće u zadnji tren na posao pa u pravilu kasni. Ne zna točno kad dolazi tramvaj, a onda se dosađuje jer su joj vožnje do posla duge. Ilija ne poznaje Đurđu, ali imaju nešto zajedničko: voljeli bi da je njihovo jutro u tramvaju malo drugačije.

Život Ilije i Đurđe uskoro bi mogao biti drugačiji. S mobilnom aplikacijom SmartZET oni i drugi građani mogli bi dobiti mogućnost izbora.

Mobilna aplikacija koju je osmislio tim A na design thinking radionici EPH «Zagreb – Smart City» omogućava građanima da stignu na željeno odredište tramvajem ili autobusom – još brže i još jednostavnije.

Jednostavnija kupovina karte – u samo nekoliko klikova i bez gotovine; informacije u realnom vremenu; osobni ZET-ov asistent, samo su neke od mogućnosti koje su predviđene u aplikaciji.

Tako bi Đurđa prije kretanja iz stana mogla provjeriti kad točno stiže tramvaj. Vidjela bi i zašto tramvaj eventualno kasni: znala bi da se dogodio sudar pa bi i sama mogla procijeniti treba li se odlučiti za alternativni pravac ili drugi prijevoz. Ilija bi pak mogao u samo nekoliko klikova kupiti kartu putem aplikacije, kao što na primjer sada plaća vožnju Uberom. Na zaslon svog pametnog telefona dobio bi QR kod, a kada uđe u tramvaj s tim bi kodom morao potvrditi kupljenu kartu tako da se izbjegne mogućnost švercanja. A kada putnik ulazi u autobus trebat će vozaču pokazati na mobitelu potvrdu da je kupio kartu.

Uz opće, aplikacija nudi i personalizirane informacije. Naime, svaki korisnik će moći upisati svoje polazište i odredište, a aplikacija će mu predložiti na koju mu je stanicu bliže otići i za koliko minuta mu stiže tramvaj. Ukoliko pak korisnik ne želi dati sustavu svoju rutu, on može normalno i dalje dobivati podatke o kretanju tramvaja po gradu.

TIM A
Aplikacija
: SmartZET
Miro Capan, solution manager, Span
Mićo Dujak, voditelj rješenja za kupce, Ericsson Nikola Tesla
Dora Koretić, novinarka, Jutarnji list
Martina Marjanović, istraživač, FER, Zavod za telekomunikacije
Ivan Škoro, dizajner, Infinum
Tomislav Tipurić, tehnološki strateg za partnere, Microsoft
Dinka Pančić, ZG Holding

POGLEDAJ PREZENTACIJU:

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 01:12