BITKA ZA OPSTANAK

Uzbuna u Europi, hrvatski stručnjaci: ‘BMW je veliki pobjednik, a jedan auto vrijedan 10.000 eura mogao bi biti prekretnica poput iPhonea!‘

‘Ne bismo se trebali iznenaditi kada nam iz pogona donedavno europskih proizvođača na tržište budu plasirani modeli kineskih brendova‘

BYD Seagull

 Costfoto/nurphoto/shutterstock Editorial/profimedia

Plavi ili crveni, dvoja ili četvera vrata? Dizel ili benzin? Nekad su to bile dileme pri kupovini automobila, a danas ta odluka izgleda kao odabir broja na ruletu. Kinezi rade jeftine, ekološki poželjne automobile i to je uneredilo svijet automobila. Prije četiri godine udio kineskih automobila na europskom tržištu bio je 1,9 posto, u drugom kvartalu ove godine iznosio je 14,1 posto. Prva brojka nije nikoga uzbuđivala, a ovogodišnja je izazvala tešku dramu, uvođenje carina, početak trgovinskog rata, masovna otpuštanja i štrajkove, odlazak kreatora automobilske industrije.

Dok si je Oliver Blume, izvršni direktor VW-a, osigurao bonus od 10,3 milijuna eura za ispunjenje planova, nekoliko tisuća radnika zbog njegove je odluke o otpuštanju završilo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 20:16