European Coastal Airlines

Vlasnik kaže da su hidroavioni ispravni, ali nije dostavio dokaze i još nema dozvolu za letenje

Klaus Dieter Martin, ECA
 Boris Kovačev / CROPIX

U tvrtki European Coastal Airlines danas poručuju svojim korisnicima kako nastavljaju s letovima od petka 26. kolovoza. To su najavljivali i za četvrtak, ali kako nisu dobili 'zeleno svjetlo' Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo, rok su opet pomaknuli.

Iz te su agencije priopćili kako hidroavioni ECA ne ispunjavaju uvjete za sigurnu zračnu plovidbu, a da kompanija nije do srijede dostavila dokaze da su utvrđeni nedostaci otklonjeni. Agencija je 13. kolovoza privremeno prizemljila sve zrakoplove ECA-e dok se ne otklone nedostaci.

“Glavnina nedostataka predstavlja značajno odstupanje od propisa te oni smanjuju sigurnosni standard. Agencija je 22. kolovoza ECA-i vratila Svjedodžbu operatera zrakoplova, no to ne znači da tvrtka može obavljati zračni prijevoz zrakoplovima jer utvrđeni nedostaci na njima do danas nisu otklonjeni. Zrakoplovi ne ispunjavaju uvjete za sigurnu zračnu plovidbu. Agencija će osigurati da se letovi mogu nastaviti tek kada budu ispunjeni svi propisani uvjeti”, priopćili su iz HACZ-a.

Izvršni direktor i vlasnik ECA-e Klaus Dieter Martin tvrdi pak da su zrakoplovi potpuno ispravni.

„Riječ je isključivo o nedostacima zbog nepotpune dokumentacije o održavanju zrakoplova. Svi su posve ispravni i potpuno sigurni“, objavio je Jutarnji list.

Kako god bilo, Agencija je poručila da će „osigurati da se letovi mogu nastaviti tek kada budu ispunjeni svi propisani uvjeti“ i dok ECA ne udovolji zahtjevima, očito neće obnoviti letove.

Klausu Dieteru Martinu je trebalo 14 godina od trenutka kada je odgovornima u hrvatskom Ministarstvu prometa prvi put predstavio svoju ideju povezivanja hrvatskih otoka s kopnom hidroavionima, do prvog komercijalnog leta Split – Jelsa 2014. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 03:28