Uspjeh startupa Aspida

ZAGREPČANI LANSIRALI PRVU INTERAKTIVNU TIPKOVNICU ZA FANOVE ANGRY BIRDSA Potencijal inovacije je takav da im uskoro stiže i novi investitor!

Sada je glavni i jedini investitor Jadran Kapital, koji je uložio 350 tisuća eura, a na projektu usko surađuje i agencija Bruketa&Žinić OM, koja je zadužena za digitalnu marketinšku komunikaciju
Tim startupa Aspida
 Arhiva / Aspida

Nakon nekoliko brendiranih tipkovnica za mobilne uređaje, poput onih za Hajduk ili 2Cellos, hrvatski startup Aspida napravio je globalni iskorak te u suradnji s finskom tvrkom Rovio pod brendom Izzy lansirao prvu interaktivnu tipkovnicu za obožavatelje globalno popularne igre i animiranog filma “Angry Birds”.

Izzy ft. Angry Birds prva je tipkovnica s razvijenim prepoznavanjem poteza prsta (tzv. gesture recognition), čime se emotikoni i simboli iscrtavaju jednostavno i brzo, bez izlaska iz glavne tipkovnice i prelaska na onu sa simbolima. Dakle, osim standardnih funkcija i načina unošenja simbola, ona omogućuje i njihovo unošenje potezom prsta. Uz to, osigurava dodatni doživljaj kroz zvukove i animacije, pa se tako iscrtavanjem određenih poteza za deset najčešćih emotikona aktiviraju animacije likova.

- Reakcija mnogih kada su to vidjeli bila je ‘kako meni to nije palo na pamet’ uz popratni udarac po čelu - duhovito komentira Marin Erceg, osnivač i izvršni direktor Aspide.

Zagrebački tim tog startupa radio je na dizajnu i razvoju tipkovnice, uz suradnju kolega iz Aspide Makedonija, koja je u osnivanju, a prvi kontakt s Roviom ostvaren je prije godinu dana. Ugovor o suradnji potpisan je u lipnju prošle godine.

Još prije godinu dana, priča Erceg, imali su razvijene kodove za tip tipkovnice koja primjenjuje tzv. gesture recognition. Primjenjivali su ga, osim na Hajdukovoj tipkovnici i onoj 2Cellos, i u suradnji s Ninom Badrić, Massimom, Hrvatskim telekomom i mnogim drugim izvođačima i sportskim klubovima u Hrvatskoj i inozemstvu čije su tipkovnice na tržištu. No, sada su otišli korak dalje te dodali zvukove i animacije.

Erceg kaže da su mnogi prepoznali potencijal inovacije te da su upravo u fazi ulaska novih investitora, no ne otkriva kojih. Sada je glavni i jedini investitor Jadran Kapital, koji je uložio 350 tisuća eura, a na projektu usko surađuje i agencija Bruketa&Žinić OM, koja je zadužena za digitalnu marketinšku komunikaciju.

- Uloženi iznos dovoljan nam je da radimo svoj posao predano već dulje od dvije godine, a on pokazuje i da investitor vjeruje u nas i naš proizvod - ističe Erceg te dodaje da do kraja mjeseca idu na globalno tržište i to planiraju u fazama, što ovisi ponajprije o zajedničkim aktivnostima s Roviom.

Kad je o daljnjim planovima riječ, zasad je tajnovit, ali daje naslutiti da bi svoj portfelj mogli proširiti.

- Recimo samo da smo puni ideja koje nisu vezane samo uz tipkovnice - otkriva Erceg.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2024 04:27