Jučer je Hrvatska glasala za deseti saziv Hrvatskog sabora. Tijekom cijele predizborne kampanje, Nova TV je kroz različite sadržaje i na nekoliko platformi kontinuirano građanima donosila ključne informacije koje su im mogle pomoći u važnoj odluci: kojoj političkoj opciji na dan izbora povjeriti svoj glas.
Brojke kažu kako je upravo sadržaj koji je Nova TV ponudila tijekom ovih izbora bio prvi odabir građana. Tako je najgledanije sučeljavanje bilo upravo ono na Novoj TV. Duel čelnika dviju najvećih stranki, Davora Bernardića i Andreja Plenkovića – na Novoj TV pratilo je više od 580 tisuća građana, čime je ostvaren udio u gledanosti od 44,6%. Osim na ekranu, sučeljavanje se pratilo i na portalu DNEVNIK.hr te društvenim mrežama – broj video pregleda sučeljavanja na Facebooku dosegnuo je 1.2 milijuna. Na Twitteru je hashtag #NovaTVdebata ostvario gotovo 800.000 impresija, a Instagram Storyji ostvarili su gotovo 150.000 pregleda, priopćeno je s Nove TV.
Na izborni je dan Markov trg, dom najviših državnih institucija, nakratko postao studio Nove TV u kojem je najnovije informacije s birališta analizirao Mislav Bago s gostima – političkim veteranima Vesnom Pusić i Darkom Milinovićem.
U svijetu u kojem virtualno dominira, Nova TV napravila je zaokret – dio sadržaja simbolično preselila u stvarno okruženje i to na mjesto gdje će nova Vlada uskoro donositi stvarne odluke o budućnosti naših građana. U izbornom specijalu nakon središnjeg Dnevnika, Sabini Tandari Knezović su se u studiju Nove TV pridružili stručni komentatori gosti: Ivana Petrović, Boris Jokić te Jerko Trgorlić koji su iz različitih kutova analizirali tijek izbora. Na terenu su bila poznata reporterska lica Nove TV koji su se cijelu večer javljali iz stožera političkih stranaka te donosili razgovore sa zanimljivim sugovornicima – ne samo političarima, već i pojedincima na koje će politike nove Vlade najviše utjecati.
Dobro osmišljen sadržaj, zanimljivi gosti i lica Nove TV koja već dugi niz godina uživaju povjerenje gledatelja rezultirali su najgledanijim specijalom u izbornoj noći – svaki četvrti gledatelj, odnosno njih više od 320 tisuća, bio je uz Novu TV (SHR 25%), dodaje se u priopćenju Nove TV.
Podaci obuhvaćaju skupinu 4+, što znači da je njima obuhvaćeno cijelo glasačko tijelo RH.
Na društvenim mrežama portala DNEVNIK.hr i Nove TV bilo je ukupno 450 objava u tom danu, koji uključuju javljanja uživo iz studija Nove TV i prijenose specijalne emisije na Facebooku, live javljanja iz stožera te YouTube live, tvitanje iz minute u minutu, ankete, vizuale, video izjave i citate pobjednika i gubitnika, članke s najnovijim informacijama i rezultatima u izbornoj noći, reakcije iz stožera te ostale zanimljivosti.
Samo na Facebooku DNEVNIK.hr-a i Nove TV ostvareno je preko 2.2 milijuna video pregleda, što je najveći broj pregleda u odnosu na druge news portale, a s gotovo 50.000 reakcija na objave, na Facebooku je Nova TV uvjerljivo prvi odabir u izbornoj noći. Instagram Storyiji su pregledani preko impresivnih 400.000 puta, priopćeno je s Nove TV.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....