Kako suvremenu umjetnost približiti širem krugu mladih ljudi? Odgovor na to pitanje pokušale su dati Ivana Krnjić i Amela Pašalić, voditeljice projekta Boiling point čije se prvo izdanje, u privatnom prostoru u Gajevoj 46 u Zagrebu, održava do 2. studenoga.
Na ideju su došle tijekom magistarskog studija kulturnog menadžmenta u Barceloni.
Malo mlade publike
- Primijetile smo da je mladih ljudi među publikom suvremenog slikarstva izrazito malo, ali i da se slikari mlađe generacije suočavaju s otežanim mogućnostima predstavljanja široj publici. Željele smo poduprijeti mlade slikare i potaknuti sustavan razvoj umjetničkog tržišta te maknuti barijeru da je slika samo slika i ništa više od toga. Naša publika nisu ljudi koji inače idu u galerije i muzeje i njima je potreban drukčiji pristup - ističu voditeljice projekta.
Samo ime projekta metaforično je i polazi od kemijske reakcije vrenja vode.
- Upravo u točki vrenja voda doseže vrhunac. Ako joj se tada dodaju pažljivo birani sastojci, postat će bolji proizvod. Ovaj koncept prenesen je na karakter Boiling pointa kojem je cilj spojiti sastojke, odnosno ciljanu publiku, umjetnike i posjetitelje - pojašnjavaju Ivana i Amela.
Filmovi i razgovori
Kroz zajedničku izložbu, Boiling expo, predstavljaju se četiri mlada umjetnika: Martina Grlić, Josip Tirić i Dino Zrnec s po tri rada, a Lena Kramarić s pet radova. Potonja će voditi i radionice gdje će polaznike učiti osnovama slikarskih tehnika. Posjetitelji će moći vidjeti i dokumentarni film“ Herb and Dorothy“ o supružnicima koji su izgradili jednu od najvažnijih zbirki suvremene umjetnost te film o životu Jean Michele Basquiata. Osmišljen je i Boiling spot tijekom kojeg posjetitelji u neformalnom razgovoru s umjetnicima mogu saznati nešto više o njihovom radu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....