Vaš je rad “Produžetak praznine” nastao za sinagogu u Koprivnici objavio New York Art Magazine?
- Cijeli ciklus mojih radova, od slika, objekata i instalacija, zadnjih godinu dana su na temu “Produžetak praznine” pa tako i rad koji spominjete. Moj rad za sinagogu nastaje na inicijativu kustosa Marijana Špoljara i umjetnika i arhitekta Antonia Grgića. Sam rad je još uvijek u nastajanju, propitivanju i razradi.
Sudjelujete i u projektu “Umjetnik/Kustos/Umjetnik” u ime Alfa galerije iz Miamija. Kako je došlo do suradnje?
- Projekt vodi tim vrlo talentiranih mladih kustosa i umjetnika koji djeluju na relaciji New York - Teheran, a cilj im je promovirati umjetnike iz cijelog svijeta, organizirati izložbe i umjetničke platforme, pa su me tako zvali i u Miami.
Prvo ste diplomirali dizajn na Tekstilno-tehnološkom fakultetu, potom slikarstvo na ALU. Česta kombinacija među suvremenim autorima?
- Na Tekstilno-tehnološkom fakultetu sam više crtala i izrađivala likovno tekstilne kreacije nego modne kolekcije pa je slijed bila Akademija likovnih umjetnosti što i prati moj rad u kojem spajam modu i tekstil propitujući oblike art objekata.
Studirali ste kod Igora Rončevića. Koliko vam je značio studij kod njega?
- Cijenim ga kao umjetnika i kao pedagoga koji svakom studentu pristupa individualno i potiče osobni rast i razvoj, a istovremeno mudro korigira “greške” i razvojne poteze studenata tokom studija. Upravo sam i željela studirati kod Igora Rončevića, koj i vrlo dobro prati i tokove koji se događaju vani.
Jak kolorit rijetko je prisutan u vašim novijim radovima?
- Da, slažem se s Vama. Makar i krenula s jakim bojama i kontrastima, sliku uvijek završim koristeći puno bijele i u pastelnim zagasitim i ispranim tonovima, to je očito neki moj unutarnji kolorit koji nosim u sebi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....